Δεν υπάρχουν φωτογραφίες
Δεν βρέθηκαν εγγραφές
nickyboy ψήφισε ως ικανοποιητική την αξιολόγηση ΑΠΛΑ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ...!!!!!!!!!!!!!, από {target}. 13 έτη

Ενα εχω να πω...ΑΓΕΝΕΙΑ,ΕΙΡΩΝΙΑ,ΚΑΤΙΝΙΑ...απαισια συμπεριφορα η ιδιοκτητρια!γι΄αυτο το λογο παμε πισω σαν ελλαδα απο κατι τετοιους αξεστους βλαχοκουλτουριαριδες....οοοοουυυστττ...!!!πηγαμε παρεα 8 ατομων για 7 διανυκτερευσεις...θα βγαζανε λεφτα απο εμας,αλλα προφανως η "κιουρια" δεν τα ειχε αναγκη κ καλα...!!!!μας ζητησε να πληρωσουμε 3 ευρο για να βαλουμε το αμαξι μεσα για 30 λεπτα ισα ισα για να ξεφορτωσουμε...οτι να΄ναι..!!!φυσικα φυγαμε απο εκει κ πηγαμε σε αλλο camping κ ειπαμε τι εγινε στο προηγουμενο μας ειπαν ντοπιοι οτι...

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 921

Yesterday 3289

Week 11815

Month 39920

All 17597297

Αυτή τη στιγμή online 95 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 921

Yesterday 3289

Week 11815

Month 39920

All 17597297

Αυτή τη στιγμή online 95 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection