Αξιολογήσεις από mikevan

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
20 Ιουλίου, 2010
Γενική βαθμολογία
 
4.0
Σκιά
 
4.0
Καθαριότητα
 
4.0
Παροχές
 
4.0
Τοποθεσία
 
4.0
ΑΡΚΑΔΙΑ

Πρώτη εντύπωση ! Πήγα το Σάββατο 17/7/2010. Έκλεισα για Αύγουστο.. Πιθανό να μείνω μόνιμα. Θετικά: Καθαριότητα , Πράσινο-Ίσκιος,Εστιατόριο (σπιτικό φαγητό,οικονομικό (5 άτομα 37ευρω)),Μπαρ-Καφέ-Ντισκο στην παραλία (φραπέ 1,30ευρώ), παραλία ιδιωτική , ωραία θάλασσα , οικογενειακά , άνθρωποι ευγενικοί, κλπ . Αρνητικά: Στην παραλία που ξάπλωσα μετά το μπάνιο, ήθελα μία δίμετρη να μου κάνει μασάζ. Δυστυχώς δεν είχε!!..........:p :-D Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία μετά τον Αύγουστο ... Καλό καλοκαίρι!!!

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 1460

Yesterday 2994

Week 7836

Month 64415

All 17621792

Αυτή τη στιγμή online 120 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 1460

Yesterday 2994

Week 7836

Month 64415

All 17621792

Αυτή τη στιγμή online 120 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection