LACARA

3.0  (43)

2.9  (43)

4.0  (45)
Έχετε ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
Δείτε όλες τις αξιολογήσεις Δείτε τα πιο χρήσιμα

0.5

1.0

Το lacara είναι ό,τι αθλιότερο έχω μείνει ποτέ μου. Φτάσαμε στη 1 το μεσημέρι, το bungalow που είχαμε κλείσει δεν ήταν έτοιμο και με ύφος και ειρωνεία μας είπαν ότι το γράφει ξεκάθαρα στο σάιτ για άφιξη μετά τις 2. Όταν ζήτησα να βάλω είδη ψυγείου στο δωμάτιο μου απάντησαν να τα βάλω στο κοινόχρηστο ψυγείο. Το δε ψυγείο όταν πια τακτοποιηθήκαμε πήρε μπρος μετά από 12 ώρες με αποτέλεσμα να πετάξω γάλατα και να μην έχουμε κρύο νερό ούτε το επόμενο πρωί. Το μπάνιο του bungalow ήταν επιεικώς άθλιο με σπασμένο πάτωμα ντουζιέρας και σπασμένη λεκάνη τουαλέτας. Το νερό δεν είχε πίεση. Η παραλία είναι φουλ στην πέτρα, όπου πατάς είναι μόνο πέτρες. Ήρθαν να αλλάξουν σεντόνια και πετσέτες την 6η μέρα το βράδυ. Η παραλία είναι δέκα λεπτά περπάτημα από εκεί που ήμασταν -κοντά στη ρεσεψιόν. Για μαγείρεμα είχε μόνο ένα μάτι. Τα 72 ευρώ που δώσαμε θα δικαιολογούσαν διαμονή 2 ημερών για αυτές τις συνθήκες και όχι μίας όπως και πληρώσαμε. Κρίμα γιατί η τοποθεσία είναι εξαιρετική, αλλά υπό αυτή την διαχείριση δεν αξίζει τίποτα.

05 Αυγούστου 2017
11 Αυγούστου 2017

0.5

4.0

Έχω ξαναμείνει στο Λακάρα αρκετές φορές. Όμως αυτή ήταν σίγουρα η τελευταία .Φτάνουμε Σάββατο απόγευμα μετά την δουλειά , για να χαλαρώσουμε και να ξεκουραστούμε. Νοικιάσαμε ξύλινο Bungalow στην τιμή των 70 ευρώ ημερησίως και με ***εξαναγκασμό*** για διανυκτέρευση 2 ημερών αλλιώς δεν το δίνανε για 1 βραδιά. Τακτοποιούμε τα πράγματα μας και το βράδυ ξαπλώνουμε . Είμαστε οικογένεια με ένα παιδάκι 5 ετών το οποίο έπρεπε να κοιμηθεί σε έναν καναπέ ο οποίος ήταν πραγματικά παρμένος από τα σκουπίδια. σκισμένος, καμένος και βρώμικος. Εκεί που ξάπλωνε στον καναπέ το παιδί περπατούσε μια σαρανταποδαρούσα. αναστατονώμαστε μέσα στα μεσάνυχτα και αναγκαστικά κοιμηθήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο . Ηταν αργά και είπαμε ότι το πρωί μόλις ξημέρωνε θα ζητούσαμε να μας αλλάξουν δωμάτιο. Όταν πήγαμε στην ρεσεψιόν για να παραπονεθούμε για την κατάσταση του καναπέ και της σαρανταποδαρουσας μεσα στα σκεπασματα μας ειρωνεύτηκαν και μασ κοιτουσαν λες και λεγαμε κατι περιεργοκαι γελούσαν ειρωνικά μαζί μας . Το μπάνιο ηταν βρωμικο και η ντουζιερα μεσα στην μουχλα. Ο υπεύθυνος δηθεν του καμπινγκ , δεν ηθελε να μας εξυπηρετήσει και μας είπε πως δεν ειχε αλλο σπιτάκι ελεύθερο και να φύγουμε πριν τις 12 αλλιώς θα μας χρέωνε και την δεύτερη μέρα. Αίσχος συμπεριφορά , αίσχος παροχές ,γενικά καμία σχέση τιμής & ποιότητας. Δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να περάσει αυτό που περάσαμε.

15 Ιουλίου 2017
16 Ιουλίου 2017
Αυτοκινούμενο
Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση;
(Ενημερώθηκε: 10 Αυγούστου, 2017)

ωραια

Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση;
(Ενημερώθηκε: 10 Αυγούστου, 2017)

3.8

ωραια

• Κατάλληλο για τροχόσπιτα

16 Ιουνίου 2017
19 Ιουνίου 2017
Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση;
(Ενημερώθηκε: 03 Ιουνίου, 2017)

3.6

3.0

3.5

4.0

Όμορφη τοποθεσία! Καλό μίνι μάρκετ με ποικιλία και καλές τιμές. Το εστιατόριο δεν είναι καλό! Η καθαριότητα πρέπει να βελτιωθεί και οι εγκαταστάσεις χρειάζονται ανακαίνιση, μόνο έτσι μπορεί να δικαιολογήσει το κάμπινγκ τη σχέση ποιότητας - τιμής!

• Κατάλληλο για σκηνές

24 Ιουλίου 2016
30 Ιουλίου 2016
Έμεινα
Μεσαία σκηνή (4 - 5 ατόμων)

4.6

5.0

ευτυχως και δεν εμεινα στα κακα σχολια που διαβασα απο αλλες κριτικες και πηρα την αποφαση να μεινω στο συγκεκριμενο camping.ολα ηταν πολυ ωραια ειχε πολυ ησυχια και ειναι ιδανεικο για οικογενειες.η θαλασσα πεντακαθαρη.το μετοχι πολυ ομορφο και γραφικο.θα ξαναπαω σιγουρα

22 Αυγούστου 2016
28 Αυγούστου 2016

1.5

3.0

Πάω στο Lacara τα τελευταία 5 καλοκαίρια. Κάθε φορά αναρωτιέμαι γιατί εκεί και όχι αλλού; Η απάντηση είναι η ίδια κάθε χρόνο είναι το μόνο με θέση την τελευταία στιγμή! Τυχαίο; Δε νομίζω. Φέτος ήταν η χειρότερη χρονιά. Καθαριότητα, εξυπηρέτηση παροχές από ερασιτεχνικές έως απαράδεκτες. Στο διπλανό σπιτάκι ένα 3χρονο "έβρεξε" το σεντόνι και οι γονελις ζήτησαν άλλο σεντόνι. Η υπάλληλος ρώτησε πότε ήρθαν και τους απάντησε ότι δεν δικαιούνται καθαρό (αλλάζουν κάθε τρεις ημέρες) εκτός και εάν πληρώσουν 3,5ευρώ έξτρα! Η ίδια παρέα έπρεπε να πληρώσει 903,30ευρώ. Η μαμά όταν πήγε να πληρώσει δεν είχε κέρματα και της είπαν όταν φεύγοντας παραδώσει το κλειδί να τα δώσει τότε. Στην έξοδο πήγε ο μπαμπάς και αφού έδωσε το κλειδί του είπαν "μας οφείλεται και 3,30"! Η παιδική τουλάχιστον επικίνδυνη, καλύτερα να την μαζέψουν. Οι τουαλέτες ήταν καθαρότερες στο στρατόπεδο όπου καθαρίζαμε μόνοι. Μείναμε σε σπιτάκι. 3 σκορπιοί σε μια εβδομάδα, μαύροι εάν σας ενδιαφέρει. Δυστυχώς, για τους σκορπιούς στην Ελλάδα δε βρήκα στοιχεία για το αν και πόσο δηλητηριώδεις είναι. Γήπεδα μπάσκετ, τέννις, ποδοσφαίρου για τα παιδιά παρατημένα: μπασκέτες σπασμένες και γήπεδο με χώμα. Τα παιδιά δεν θέλουν να πάνε να παίξουν. Στο σπιτάκι μας είχε για μαγείρεμα ένα γκάζι του 1 κιλού και όταν τους είπαμε ότι δεν είναι δυνατό να μαγειρεύουμε εκεί για 10 ημέρες και θα θέλαμε μια μεγάλη γκαζιέρα μας είπαν "σε camping ήρθατε!".
Το Μετόχι απλώς τραγικό. Το beach bar με ενοχλητική μουσική. Το ρέμα που καταλήγει στη παραλία έχει σκουπίδια και βρωμάει αποχέτευση. Μην το δοκιμάσετε.

2.3

1.0

Ομολογω πως δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο καμπινγκ, αλλα μετα απο αυτη την εμπειρια σιγουρα δεν αποκτησω ποτε. Μειναμε σε καλαμοκαλυβα, ή καλυτερα σε ενα κοτετσι με μικροσκοπικα παραθυρα, απο τα οποια ωστοσο δεν μπορεις να δεις εξω, διοτι εχουν καλυφθει απο διχτυ (;;;;;;!!!). Συγκατοικος μια τεραστια αραχνη, η οποια προφανως και μπηκε απο μια απο τις απειρες τρυπες. Τα κρεβατια, η καλυτερα ραντζα, ειχαν στρωματα, τοσο μαλακα που ενιωθες τις σανιδες. Μοναδικο κομφορ ενα ψυγειο κι ενα πολυμπριζο. Οι εγκαταστασεις, σε αθλια κατασταση, εξαιρεση το beach bar, που ειναι οπως παντου, σε αντιθεση το Μετοχι, το οποιο ειναι σε αθλια κατασταση, κυριολεκτικα βρωμαει, ο μαγειρας ή εστω υπαλληλος, με τα ιδια βρωμικα ασπρα ρουχα επι μερες. Οι τουαλετες, τουρκικες και μικροσκοπικες, με αποτελεσμα να μην ξερεις, που να σταθεις, οταν ανοιγεις ή κλεινεις την πόρτα. Η θαλασσα καθαρη, αλλα ως παραλια απο τις πιο ασχημες του δευτερου ποδιου. Απο τα θετικα του καμπινγκ ειναι οτι , εχει μεγαλους χωρους για τις σκηνες, τροχοσπιτα και σκια. Γενικα σε ολο το καμπινγκ υπαρχει μια ασχημη μυρωδια, που δεν θυμιζει σε τιποτα το υπεροχο αρωμα πευκοδασους που συναντα κανεις στο δευτερο ποδι. Σοκαριστικες οι εγκαταστασεις στις οποιες διαμενει το προσωπικο, βρεθηκαμε καταλαθος στο χωρο, οπου διαμενουν οι υπαλληλοι, σαπια τροχοσπιτα σκεπασμενα με πλανα, για να μην μπαινει νερο... βρωμα και γατες παντου.

01 Ιουλίου 2016
04 Ιουλίου 2016
Ζευγάρι

3.3

4.0

Μείναμε 3 άτομα σε καλαμοκαλύβα, ήταν πολύ άνετη, πολύ στεγανή(έριξε καρεκλοπόδαρα) και πολύυυ οικονομική (όσα θα δίναμε σε διπλανό καμπινγκ για να μείνουμε σε σκηνή) με παροχή ρεύματος, ψυγειάκι, τραπέζι καρέκλες και κάποια σκεύη.μας άλλαζαν τακτικά σεντόνια, μαξιλαροθήκες αλλ'α δυστυχώς η κατάσταση στην κοινόχρηστη τουαλέτα τα επισκίασε όλα. Δεν ήταν βρώμικες αλλά μύριζαν πάρα πολύ άσχημα, είναι πολύ παλιές και με το ζόρι χωράς να μπεις εκεί μέσα.
Στα θετικά επίσης είναι το καφέ Μετόχι πολύ όμορφο, με προβολές παιδικής ταινίας κάθε μέρα και wifi που πιάναμε μέχρι την καλύβα..
Είναι πολύ ήσυχο και σκιερό μέρος ό,τι πρέπει για χαλάρωση, αλλά μην πάτε αν θέλετε να τα ΄σπάσετε΄με την παρέα σας. μπορώ να πω ότι βαριόμασταν τόσο που επισκεπτόμασταν διπλανά κάμπινγκ για να ακούσουμε και λίγη φασαρία..
Το ταβερνάκι στην παραλία μας άφησε καλές εντυπώσεις.
Η θάλασσα δεν παλέυετε από τις πέτρες αν και είναι κατα τ'άλλα πολύ καθαρή.

Ιδανικό για οικογένειες

Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση;
(Ενημερώθηκε: 28 Ιουλίου, 2016)

3.1

Τοποθεσία

Ξεκινήσαμε για χαλκιδική την εβδομάδα του 15 Αυγουστου για Καλαμίτσι και αφού μας ενημέρωσαν οτι δεν έχουν αντάπτορες για ρεύμα φύγαμε και βρεθήκαμε κατα τύχη στο Lacara. Ημασταν 4 σκηνές μεσαίες (απο 3 εως 4 ατόμων) και 1 μεγάλη (6 ατόμων).Στα θετικά, μας έδωσαν 2 θέσεις για τροχόσπιτα σε πολύ ωραίο σημέιο με πολύ σκιά.Είχαμε στην αρχή ένα θεματάκι με το ρεύμα και με το που ενημερώσαμε ήρθαν αμέσως και το διορθώσανε!Είναι αρκετα ησυχο camping και οι σκηνές έχουν αρκετή απόσταση μεταξύ τους.Οι κοπέλες στο μάρκετ ήταν συμπαθέστατες και οι τιμές πολύ νορμάλ.
Στα αρνητικά οι εγκαταστάσεις είναι πολύ παλιές τουαλέτες,ντουζιέρες,κουζίνες και θέλουν επειγόντος ανακαίνηση..Για την παραλία δεν το συζητώ τρισάθλια γεμάτη αχινούς και κοτρόνες,κάναμε μπάνιο μόνο μια μέρα έκει..Γενικώς ήταν μια μέτρια προς ευχάριστη εμπειρία άλλα δεν θα ξαναπήγαινα απο επιλογή μόνο αν δεν έβρισκα κάπου αλλού.

• Κατάλληλο για σκηνές
  • Κατάλληλο για τροχόσπιτα

10 Αυγούστου 2015
17 Αυγούστου 2015
Φίλους
Έμεινα
Μεσαία σκηνή (4 - 5 ατόμων)
Δείτε όλες τις αξιολογήσεις

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ

Πρόσφατα στο Forum

Περισσότερα Θέματα »

Online E-Campers

Αυτή τη στιγμή online 250 επισκέπτες και 3 μέλη

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Copyright © 2006-2017 E-Camping.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!