Απάντηση ιδιοκτήτη
08 Αυγούστου, 2020
Καταρχήν να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το camping μας για δεύτερη συνεχή χρονιά για τις διακοπές σας. Ο λόγος που κάνουμε κρατήσεις μόνο μέσω email είναι για να μην μπορούν να αμφισβητηθούν τα λόγια μας. Έτσι λοιπόν, στο email που σας είχαμε στείλει (και μπορείτε να το βρείτε στα εισερχόμενα σας) όταν κάνατε την πρώτη φορά κράτηση σας ενημερώσαμε ότι στην τιμή δεν περιλαμβάνεται το αυτοκίνητο. Στο checkout αρνηθήκατε να πληρώσετε για το αυτοκίνητο που είχατε δίπλα στο τροχόσπιτο με τη δικαιολογία ότι την προηγούμενη χρονιά δεν το είχατε πληρώσει εξτρα. Όταν σας ενημερώσαμε ότι άλλαξε η πολιτική χρέωσης και ότι στο email που σας είχαμε στείλει αναγραφόταν ότι το αυτοκίνητο χρεώνεται εξτρά, μιλήσατε με αγένεια στην υπάλληλο υποδοχής και φύγατε χωρίς να το πληρώσετε. Όταν σας ενημερώσαμε στο τηλέφωνο ότι η επόμενη κράτηση που είχατε κάνει για 3 μέρες αργότερα θα ακυρωθεί εφόσον δεν ακολουθείτε τους κανόνες του κάμπινγκ μας απαντήσατε ότι θα πληρώσετε το υπόλοιπο σας όταν έρθετε, όπως και έγινε. Γι'αυτό και σας δεχτήκαμε ξανά στον χώρο μας. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.