Το κάμπιγκ είναι σε ωραιο σημειο, έχει σκιές, είναι καλή η παραλία, ήσυχο.
Οι εργαζόμενοι κάνουν μεγάλη προσπάθεια για να υπάρχει στοιχειώδη καθαριότητα στους κοινόχρηστους χώρους, αλλά τα ψυγεία τους ειναι για πέταμα, εκτος απο ένα, τέρμα στην άκρη του κάμπιγκ, που ευτυχώς εντοπίσαμε και ήταν καλό, στα ντους η κουρτίνα είναι αντιαισθητική και λίγο σηχαμένη, το νερό τρεχει με ελάχιστη πίεση.
Και το πιο εξωφρενικό είναι η τιμή. 32 ευρώ μια σκηνή 2 ατόμων με χρήση ρεύματος μόνο για φόρτιση κινητών, και 32 ευρώ κάτι τροχόσπιτα τεράστια των 4 ατόμων και 2 σκύλους, με φουλ aircondition, ψυγεία, φούρνους κλπ. Μεγάλη ψαλίδα....
Και προπληρώνουμε ως τις 10,00 το πρωί, αλλιώς σου βάζουν χαρτί οτι πρέπει να φύγετε..... θα έρθουν άλλοι στη θέση σας.....
Οι εγκαταστάσεις σε γενικές γραμμές είναι καλές. Η καθαριότητα πάλι δεν μας άφησε κ πολύ ικανοποιημένους. Για να έχεις σκιά πρέπει να επιλέξεις προσεκτικά το σημείο που θα στήσεις αλλιώς την πάτησες! Ελιές για σκίαση δεν κάνουν δουλειά. Γενικά υπήρχε ηρεμία παντού, εκτός από κει που ήμασταν εμείς. Ήταν δυο-τρεις οικογένειες παρέα όπου οι μεγάλοι έκαναν περισσότερη φασαρία από τα παιδιά τους! Έλεος με τέτοιους τύπους... Αλλά γενικά το κάμπινγκ ήταν ήσυχο. Είχε χώρους να μαζεύονται κ να παίζουν τα παιδιά. Δωρεάν wifi μπροστά στη ρεσεψιόν, που οριακά έπιανε μέχρι τη σκηνή μου(πολύ καλό αν σκεφτείς ότι ήμουν αρκετά μακριά). Το εστιατόριο ήταν καλό, αλλά δυστυχώς δεν λειτουργούσε το μίνι- μάρκετ. Ωστόσο, στα 50 μετρά από το κάμπινγκ υπάρχει σούπερ μάρκετ, οπότε ΟΚ! Η θάλασσα δεν ήταν πολύ καλή εκεί μπροστά. Μπορούσες να πας με τα πόδια στον Ποτό που είναι δίπλα και έχει κάτι να δεις για βόλτα...
Αυτά που έχω επισκεφτεί είναι πλατανιτσι, αρμενιστη, θάλατα, ίζα, Πόρτο Σταυρος-Έλενα, χρυσή ακτή (golden beach Θάσος) και τώρα αυτό...
Τα 4 αστερια μπήκανε για την σκιά, όπου ναι μεν, αλλά θα μπορούσε καλύτερα (τουλάχιστον εκεί που εμεινα) και η θάλασσα είναι με πετρες. (καθαρή όμως βέβαια).
Στα συν...
Ηρεμία, ζεστό νερό, σωστή καθαριότητα στα μπάνια, πολλές επιλογές τριγύρω για μπάνιο ή ποτό το βράδυ σε κοντινές αποστάσεις, όπως και σούπερ μάρκετ και αγορά, χαρτί και σαπούνι στις τουαλέτες οι οποίες είναι και κανονικές και μια τουρκική και δίπλα έχει ουρητήρια.
Κοινόχρηστα μπάρμπεκιου με εξαρτήματα.
Το προσωπικό μια χαρά. Είχα πει μάλιστα, για μια λάμπα που θα μπορούσε να φτιαχτεί καλύτερα ώστε να φωτίζει εκεί που περπατάω για την σκηνή μου και πήρε σκάλα και ανέβηκε επιτόπου και την έφτιαξε.
Πάρκινγκ κοντά στο κάμπινγκ και δεν χρειάζεται να το βάλεις μέσα να χρεωθείς αδίκως.
Μίνι μάρκετ σχεδόν ανούσιο που υπάρχει. Πολύ μικρό με τα πολύ βασικά. Τους μίλησα γι'αυτό και φάνηκαν θετικοί στο να το μεγαλώσουν και να βάλλουν κι άλλα πράγματα μέσα. Ευτυχώς υπάρχει σχετικά κοντά σούπερ μάρκετ.
Ιδανικό για ήρεμους ανθρώπους που πιο πολύ τους νοιάζει η , η οργάνωση και η ηρεμία και όχι τόσο η παραλία.
Τιμές τις βρίσκω φυσιολογικές για αυτά που προσφέρει.
Πολύ καθαρό καμπινγκ με οργανωμένους χώρους ιδανικούς για μεγάλες σκηνές ή τροχόσπιτα. Οι τουαλέτες και τα ντουζ ήταν πεντακάθαρα, με σαπούνι και χαρτί υγείας. Το εστιατόρια ήταν στυλ ταβέρνας και δεν είχε μαγειρευτά. .. Ευγενικο προσωπικο! Δεν έχει πολύ καλή σκιά και η θάλασσα μπροστά από το κάμπινγκ δεν αξίζει. Σε γενικές γραμμές καλό αλλά ίσως ακριβό για σκηνές σε σχέση με αυτό που προσφέρει.
Πολύ καλό καμπινγκ με καλή σκιά σε πολλά μέρη. Είναι πολύ καθαρό ενώ διαθέτει και κοινόχρηστα ψυγεία και καταψύκτες για τις ανάγκες των κατασκηνωτών. Είναι πολύ κοντά στον ποτό (πας και με τα πόδια) και βρίσκεται στην πλευρά του νησιού με τις ωραίες παραλίες ωστε να μην οδηγάς πολύ ώρα. Το μόνο αρνητικό είναι οι τιμές του μιας και εν μέσω κρίσης οι τιμές ανέβηκαν πολύ.Αν έχεις μία σκηνη 2x2 την χρεώνουν σαν μεγάλη με τιμή 9,5 την ημέρα. Για τρείς ημέρες μαζί με την κοπέλα μου πληρώσαμε 82 ευρώ για σκηνη ,2 άτομα και ρεύμα δηλαδή σχεδόν 27/μέρα πολυ ακριβό
Επισκέφτηκα το κάμπινγκ μετά από πρόταση φίλων. Στο κάμπινκ υπήρχαν και παρέες και οικογένειες κύρια από Βαλκάνια, αλλά και ζευγάρια. Ήταν αρκετά ήσυχο, με πολύ καλή εξυπηρέτηση από τον Γιώργο τον ιδιοκτήτη. ¨Εχει μόνιμους θαμώνες και βρίσκεται σε καλή περιοχή(ανάμεσα Λιμενάρια και Πωτό και στην καλή πλευρά του νησιού για παραλίες) Είχε φθηνό μάρκετ και καλές τιμές διαμονής. Ενώ είχε και ψύκτες για νερ'ο σε 2 σημεία, πλυντήρια και κουζίνα με μικρή χρέωση. Το μόνο αρνητικίο το εστιατόριο που δεν έλεγε τίποτα και ήταν και ελαφρά τσιμπημένο(έξω έβρισκες καλύτερα) αλλά απ' ότι έμαθα δεν είναι του ίδιου του ιδιοκτήτη. Το προτε'ινω ανεπιφύλακτα. Δύο άτομα με σκηνή 18,5 ε τη βραδιά.
Επισκφτήκαμε το camping στις 22 Αυγούστου για να περάσουμε εκέι το 3μερο. To camping είναι πολύ ωραίο, με πολύ ωραίους χώρους για σκηνές και τροχόσπιτα, βρύσες με πόσιμο νερό καθώς και με πού καλή ησυχία (όταν πρέπει). Το εσιατόριο έχει πολύ καλό φαί και σε λογικές τιμές. Υπάρχει χώρος για πάρκινγ δωρεαν έξω από το κάμπινγκ που προορίζεται μόνο για τους κατασκηνωτές. Η σκία κάτω απο τα πεύκα ήταν οτι πρέπει για την σκηνή μας. Τα κτήρια παροχών είναι λιγο απομακρισμένα χώρις αυτο να είναι πρόβλημα ( για εμένα τουλάχιστον) Η καθαριότητα των χώρων υγιεινής ήταν αρκετά καλή με μόνο αρνητικό σημείο πως στις τουαλέτες δεν είχε καλαθάκια :-/ Εν τέλει έμεινα αρκετά ευχαριστημένος από το camping και από τις πολύ χαμηλές τιμές του. Σιγουρα θα το ξαναπροτιμήσω και θα το προτείνω σε φίλους.
Επισκεφτήκαμε το κάμπινγκ στο τέλος Ιουλίου.Είναι φθηνό, καθαρό,με ικανοποιητική σκιά στο μέρος που έχει πεύκα,διαθέτει ψυγεία και καταψύκτες,εστιατόριο με ωραίο φαγητό και φυσιολογικές τιμές,μίνι μάρκετ με όλα τα βασικά και βρύσες με πόσιμο νερό.Αν κάποιος δε θέλει να βάλει το αυτοκίνητο μέσα υπάρχει χώρος για πάρκινγ-δωρεαν-έξω από το κάμπινγκ που προορίζεται μόνο για τους κατασκηνωτές.Στα αρνητικά του η ελάχιστη πίεση του νερού στα ντουζ και η σκιά στο μέρος με τις ελιές.Η σχέση παροχών-κόστους το καθιστά μια πολύ καλή επιλογή
Ήσυχο και κατάλληλο για όσους θέλουν ένα χαλαρό μέρος. Ιδιαίτερα προσεγμένο από κάθε άποψη. Οι τουαλέτες άψογες (χαρτί + σαπούνι σπάνια έχω ξαναπετύχει σε κάμπινγκ!), βρυσούλες με πόσιμο νερό, πρίζες για ηλεκτρικό ρεύμα διάσπαρτες μέσα στο κάμπινγκ, κουζίνα, wi-fi. Το προσωπικό είναι ιδιαίτερα ευγενικό και εξυπηρετικό και η ατμόσφαιρα γενικά οικογενειακή. Η παραλία ακριβώς από κάτω σούπερ, ενώ ο Ποτός και τα Λιμενάρια είναι σε απόσταση που διανύει κανείς εύκολα και ευχάριστα και με τα πόδια. Μοναδικό μειονέκτημα ότι τόσο μέσα στο κάμπιγκ όσο και ακριβώς δίπλα στο Πευκάρι δεν υπάρχει ένα αξιοπρεπές mini-market, φούρνος, ταβέρνα ή μέρος για καφέ. Η τιμή του καφέ στο κάμπινγκ (φραπέ στα 2 ευρώ-φρέντο στα 3) κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτη.
Πήγα στη Θάσο χωρίς να έχω αποφασίσει σε πιο από τα 3 camping (Πρίνου, Χρυσά Αμμουδιά, Πευκάρι, το Δαίδαλος δεν το βρήκα στο τηλέφωνο και υπέθεσα ότι δεν λειτουργεί πια) θα μείνω.
Αφού επισκέφτηκα και τα 3 επέλεξα το Πευκάρι.
Τελικά έμεινα ευχαριστημένος. Συνολικά είναι ένα πολύ τίμιο camping με πολύ καλό value/money.
Θετικά:
- Ήσυχο
- Καθαρό
- Ακριβώς πάνω σε μια αξιοπρεπέστατη παραλία για να ρίχνεις τη βουτιά σου όταν ξυπνήσεις ή για βραδινό μπανάκι.
- Τουαλέτες αρκετες και τις περισσότερες ώρες της ημέρας καθαρες.
- Παντα ζεστό νερό (αλλα όχι παντα με πίεση βλ. αρνητικά)
- Ο Γιώργος και η Deppy στη reception είναι εξυπηρετικότατοι και σε κερδιζουν απο την 1η στιγμή!
- Σχετικά λίγα τροχόσπιτα.
- Ειδικοί χώροι για τα οχήματα.
- Κατα τη γνώμη μου είναι στην καλύτερη τοποθεσία στο νησί. Είναι 5' με τα πόδια απ τον Ποτό και δίπλα στο Πευκάρι. Είναι κόντα στις περισσότερες και τις καλύτερες παραλίες του νησιού.
Αρνητικά
- Λίγες σκιές
- Η πίεση του νερού στα ντουζ ήταν προβληματική. Κάποιες φορές το νερό δεν έτρεχε καθόλου.
- Η ξανθιά κυρία στη reception που μάλλον ήταν ιδιοκτρήτρια του camping είχε κάποιες φορές ξινή συμπεριφορά και ύφος συνταγματάρχη αρκετή για να σε ξενερώσει.
Στις προτιμήσεις μου κέρδισε το camping του Πρίνου στο νήμα, κυρίως λόγω της ιδανικής τοποθεσίας του.