Αξιολογήσεις από nikolt

2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Στοίχιση
26 Αυγούστου, 2013 (Ενημερώθηκε: 27 Αυγούστου, 2013)
ΑΡΓΟΛΙΔΑ

πολυ καλο

26 Αυγούστου, 2013
Γενική βαθμολογία
 
4.8
Σκιά
 
5.0
Καθαριότητα
 
4.5
Παροχές
 
5.0
Τοποθεσία
 
4.5
ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Πήγα πρόσφατα στο camping και έμεινα πολύ ικανοποιημένη.Οι θέσεις είναι πολύ καλές με πολύ σκια και οι τουαλέτες καθαρές παρ'όλο τον κόσμο που είχε (Αύγουστος). Θέλω να πω και για το εστιατόριό του... είναι καταπληκτικό!Οι τιμές του είναι πολύ καλές, σε κμία περίπτωση δεν το λες ακριβό, οι μερίδες του είναι μεγάλες και οι σαλάτες του τεράστιες!!Είχα πολλά χρόνια να δω τόσο μεγάλη ποσότητα!Με μια σαλάτα (π.χ ντάκος) μπορεί να σκάσεις!!Το φαγητό είναι πολύ γευστικό,καλομαγειρεμένο, σαν σπιτικό!Μπράβο τους!

2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 3454

Yesterday 3056

Week 12886

Month 69465

All 17626842

Αυτή τη στιγμή online 78 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 3454

Yesterday 3056

Week 12886

Month 69465

All 17626842

Αυτή τη στιγμή online 78 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection