Αξιολογήσεις από kostaskiritsis

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
20 Ιουλίου, 2010
Γενική βαθμολογία
 
3.0
Σκιά
 
2.0
Καθαριότητα
 
3.0
Παροχές
 
3.0
Τοποθεσία
 
4.0
ΛΑΚΩΝΙΑ

Καλημέρα σε όλους.Μετά απο ένα τριήμερο στην Ελαφόνησο 18.07.2010-20.07.2010, εχω να σας πω τα εξής (προσοχή εγώ πήγα στο κάμπινγκ και έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα)!!! Καταρχήν όπου καθόμασταν για φαγητό (εξαίρεση σε μια ψαροταβέρνα ''Αντώνης'') ήταν όλα πανάκριβα. Το δε κάμπινγκ έκανα μια βολτα για να δω πως είναι μέσα και χωρίς να προλάβω να δω τσακώθηκα με καποιον υπεύθυνο ή ιδιωκτήτη δεν ξέρω τι ήταν, επειδή δεν μπορούσα να μείνω...και φυσικα λόγο ήλιου!!! Παρατήρησα μέσα ένα χάος.Παντού τσιμέντο!!! τουαλέτες που προλαβα να δω ήταν καθαρές αν και θέλουν κάποια συντήρηση.Παρό ολα αυτα είχε πολύ...

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 1332

Yesterday 2994

Week 7708

Month 64287

All 17621664

Αυτή τη στιγμή online 80 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 1332

Yesterday 2994

Week 7708

Month 64287

All 17621664

Αυτή τη στιγμή online 80 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection