Αξιολογήσεις από ΦΑΤΣΑΣ

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
22 Ιουνίου, 2010
Γενική βαθμολογία
 
2.0
Σκιά
 
4.0
Καθαριότητα
 
2.0
Παροχές
 
1.0
Τοποθεσία
 
1.0
ΧΑΝΙΑ & ΡΕΘΥΜΝΟ

το φαι δεν μου αρεσε..τουαλετες κ καθαριοτητα γενικα πολυ μετρια..συγκινωνια υπαρχει λεοφορειο για χανια αλλα πρεπει να περπατησεις κανα 2 χιλιομετρα..ταλαιπωρια γενικα..πολυ μετριο!!το μονο καλο οτι ι παραλια ειναι μπροστα..

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 1451

Yesterday 2994

Week 7827

Month 64406

All 17621783

Αυτή τη στιγμή online 109 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 1451

Yesterday 2994

Week 7827

Month 64406

All 17621783

Αυτή τη στιγμή online 109 επισκέπτες και ένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection