το φαι δεν μου αρεσε..τουαλετες κ καθαριοτητα γενικα πολυ μετρια..συγκινωνια υπαρχει λεοφορειο για χανια αλλα πρεπει να περπατησεις κανα 2 χιλιομετρα..ταλαιπωρια γενικα..πολυ μετριο!!το μονο καλο οτι ι παραλια ειναι μπροστα..
Περισσότερα Θέματα »
Today 1451
Yesterday 2994
Week 7827
Month 64406
All 17621783
Αυτή τη στιγμή online 109 επισκέπτες και ένα μέλος
Kubik-Rubik Joomla! Extensions
e-camping.gr
Θέλετε να γράψετε κριτική;
Συχνές ερωτήσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Για ιδιοκτήτες κάμπινγκ
Όροι χρήσης
Πολιτική Ελέγχου
Πολιτική απορρήτου
Forum
Μέλη
Σύνδεση
Εγγραφή
Τα TOP 50 Camping στην Ελλάδα
Όλα τα κάμπινγκ
Χάρτες
Blog