Αξιολογήσεις από blue_mermaid86

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
24 Αυγούστου, 2009
ΗΡΑΚΛΕΙΟ & ΛΑΣΙΘΙ
για πιπι και ντούζ....να φύγετε να πάτε αλλού!!!!!!!!

Μόλις γύρισα απο το camping στα μάταλα. Ας ξεκινήσω πρώτα με τα θετικά.... Είναι 20 μέτρα μακριά απο την στάση του ΚΤΕΛ, είναι ακριβώς δίπλα στην παράλία και σε απόσταση 1 λεπτό απο super market(πολύ βολικό). Σαν χώρος είναι πολύ ωραίος με πολλά δέντρα για να έχεις σκιά. Με την άμμο δεν είχαμε πρόβλημα μιας και δεν φυσούσε ιδιαίτερα. Τα αρνητικά τώρα....... Οι τουαλέτες τους είναι απαράδεκτες, έχουν να καθαριστούν πολύ καιρό και επίσης μυρίζουν άθλια. Επίσης και τα ντούζ είναι σε τραγική κατάσταση. Μην επιχειρήσετε να πάτε στις τουαλέτες που είναι ακριβώς απέξω απο το camping (πρέπει να είναι...

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 2090

Yesterday 3448

Week 25488

Month 53593

All 17610970

Αυτή τη στιγμή online 113 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 2090

Yesterday 3448

Week 25488

Month 53593

All 17610970

Αυτή τη στιγμή online 113 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection