Αξιολογήσεις από Aeam

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
17 Αυγούστου, 2009
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Μικρό και χαριτωμένο

Το επισκεφτήκαμε 14-16/08 και ήταν σε όλα του πάρα πολύ καλό, παρά το γεγονός ότι ήταν ΣΚ αιχμής. Η οικοδέσποινα (Πέγκυ), ευγενέστατη με χαμόγελο και πραγματικά όμορφη διάθεση, φρόντισε να βολευτούμε κάπου (άνετα και σκιερά) αν και δεν είχαμε κάνει κράτηση και οι θέσεις ήταν όλες κατειλημμένες. Μικρό και "ζεστό", σα μια ωραία γειτονιά. Η παραλία καλή, έως πολύ καλή, ...και για τα πιτσιρίκια! Περάσαμε πολύ όμορφα και θα το φέρνουμε στο νου μας με ωραίες εικόνες (μάλιστα η μικρή, κολύμπησε για πρώτη φορά χωρίς βοήθημα-"μακαρόνι"!!!)

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Online E-Campers

Today 3596

Yesterday 3056

Week 13028

Month 69607

All 17626984

Αυτή τη στιγμή online 91 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 3596

Yesterday 3056

Week 13028

Month 69607

All 17626984

Αυτή τη στιγμή online 91 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection