Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης ενός ιχ

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

Dimitrisvan δημιούργησε το θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Καλημέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα τροχοσπιτο από ιδιώτη με όλα τα νόμιμα χαρτιά και διαδικασίες μεταβιβασης ,αλλά το μόνο πρόβλημα είναι ότι το τροχοσπιτο είναι 1600 κιλά και η δυνατότητα έλξης του ιχ μου είναι 1300 κιλά. Δεύτερο ιχ στην οικογένεια δεν υπάρχει. Μπορεί να συνδεθεί σε άλλο ιχ (φίλου) μόνο για την μεταφορά από το σπίτι εως το κάμπινγκ ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
#22433

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Δυστυχώς φίλε DIMITRISVAN τα πράγματα στα τροχόσπιτα έχουν γίνει πιο δύσκολα από παλιά. Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε το 2015 Κοινοτική νομοθεσία στην Ελλάδα περί Έγκρισης τύπου οχήματος ειδικού σκοπού, δηλαδή για κάθε μεταβίβαση κυκλοφορούντος τροχόσπιτου οπουδήποτε (Ευρώπη ή Ελλάδα) χρειάζεται ειδική μελέτη εγκεκριμένου από το Υπουργείο μηχανολόγου με ότι αυτό συνεπάγεται (1500 ευρώ περίπου). Τώρα αναφορικά με την έλξη, για να εκδοθεί σημείωμα ρυμούλκησης θα πρέπει το ζυγολόγιο που θα αναφέρει τα κιλά του τροχόσπιτου και θα είναι ενταγμένο στην παραπάνω μελέτη του μηχανικού, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τα κιλά που μπορεί να έλξη επίσημα το όχημα. Αυτά για τροχόσπιτο που προορίζετε για κυκλοφορία. Από κι και πέρα μπορείς να πάρεις όσο μεγάλο θέλεις αρκεί να είναι πραγματικό τροχόσπιτο όχι τροχοβίλα και να το βάλεις σε ιδιόκτητο χώρο χωρίς κανένα πρόβλημα αρκεί να μην κάνεις κάποια πολεοδομική παράβαση. Τώρα αναφορικά με το δανεισμό για έλξη από άλλο όχημα αυτό γίνεται σίγουρα στα τρέιλερ με τη μόνη διαφορά ότι αυτός που παραχωρεί έχει και το ανάλογο σημείωμα έλξης. Ελπίζω να σε βοήθησα.
#22436

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

Dimitrisvan απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση Aggelis liza. Απο'τι κατάλαβα, αν κάνω μόνο ιδιωτικό συμφωνητικό αγοράς, το θεωρήσω στην εφορία και σταματήσουν εκεί οι διαδικασίες της μεταβίβασης, δεν δίνουμε τα 1500 που ανέφερες για ειδική μελέτη.αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα έχω άδεια έλξης. αργότερα όμως μπορώ να μεταφερω το τροχοσπιτο σε κάμπινγκ παράνομα και να το στήσω εκεί, για όσο καιρό θέλω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
#22438

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Βεβαίως και μπορείς να το κάνεις αυτό αναλαμβάνοντας όμως τρομερό ρίσκο, ειδικά σε περίπτωση ατυχήματος . Εγώ θα σου πρότεινα εάν η διάρκεια παραμονής σε χώρο κάμπινγκ θα είναι μεγάλη, να απευθυνθείς σε κάποιον έμπορο τροχόσπιτων διότι από όσο ξέρω είναι οι μόνοι που μπορούν νόμιμα να ρυμουλκούν αταξινόμητα τροχόσπιτα με το ανάλογο φυσικά κόστος .
#22439

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

Dimitrisvan απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Οι συμβουλές σου ήταν πολύ καλές και βοήθησαν αρκετά μπορώ να πω. Ευχαριστώ πολύ.
#22441

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Πάντως και η μόνιμη τοποθέτηση σε κάμπινγκ τροχόσπιτου έχει τα δικά της προβληματάκια όχι νομικά, αλλά άλλου τύπου, τα βήματα πρέπει να είναι αργά και ψαγμένα και όχι εντελώς παρορμητικά, όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.
#22442

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

Dimitrisvan απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Καλημέρα
Επειδή δεν έχω μπει ακόμα στο χώρο του κάμπινγκ, αν θέλεις μπορείς να αναφέρεις μερικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην μόνιμη εγκατάσταση. Βέβαια έχω ένα φίλο που με βοηθάει όσο μπορεί. Η εγκατάσταση θα γίνει στην Πιερία.
#22443

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 943
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 246

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Είμαι άσχετος με το θέμα “τροχόσπιτο”, συνεπώς η ερώτησή μου μπορεί και να είναι για γέλια, αλλά εάν δεν ρωτήσω ποτέ δεν θα μάθω και ποτέ:

Εφόσον ολοκληρωθεί η νόμιμη διαδικασία της πώλησης τροχόσπιτου (συρόμενου) και κάποιος δεν επιθυμεί την συνέχιση της διαδικασίας για την έλξη – μετακίνηση αυτού, δεν μπορεί να πληρώσει μία εταιρία οδικής βοήθειας (για μικρό τροχόσπιτο) ή μια εταιρία ειδικών μεταφορών (για μεγάλο τροχόσπιτο) και να το μεταφέρει (άπαξ) όπου επιθυμεί?

Στην δε περίπτωση ελέγχου - ερώτησης για τον τρόπο μεταφοράς, μπορεί κάλλιστα να προσκομίσει το παραστατικό μεταφοράς - μετακίνησης…

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22444

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Φίλε Δημήτρη, θα προσπαθήσω να σε κατατοπίσω πάντα όμως σύμφωνα με τις δικές μου απόψεις επί του θέματος και αυτό διότι αφενός η εμπειρία μου βασίζεται σε γεγονότα και απόψεις φίλων μου αλλά και από δικές μου παρατηρήσεις στα χρόνια ενασχόλησης μου με το κάμπινγκ και αφετέρου διότι οι απόψεις του καθενός είναι εντελώς υποκειμενικές . Νομίζω ότι θα πρέπει πρώτα να ασχοληθούμε λίγο με το φιλοσοφικό κομμάτι του θέματος δηλαδή, γιατί θέλω να το κάνω, τι ανάγκες θέλω να καλύψω στη ζωή μου, στην οικογένειά μου αρέσει; ή θέλω το προσωπικό μου ησυχαστήριο κ.ο.κ. Αφού λοιπόν κάπου καταλήξουμε πρέπει να αναλογιστούμε πώς συνδυάζεται η πάγια ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου για διακοπές με τον προσωρινό χαρακτήρα της φύσης του τροχόσπιτου, το γιατί θα το καταλάβεις πιστεύω παρακάτω. Πρώτα θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το τροχόσπιτο είναι ένα όχημα και η χρήση του προορίζεται για τους δρόμους σε συνδυασμό με τη φύση και τις διακοπές και όχι για μια εντελώς στατική κατάσταση. Το ότι στην Ελλάδα επικρατεί σε συντριπτική πλειοψηφία η στατική κατάσταση αυτό οφείλεται σε παράγοντες οικονομικούς κυρίως, οδικού δικτύου, μικρών αυτοκινήτων, μηδαμινών υποδομών υποστήριξης , πολύ παλαιός στόλος, άλλα το κυριότερο η διαρκής επιθυμία του Έλληνα για απόκτηση εξοχικού. Θεμιτή η κάλυψη της επιθυμίας; ναι, σωστός όμως ο τρόπος κάλυψης με τροχόσπιτο της συγκεκριμένης επιθυμίας : αυτό θα το δούμε παρακάτω. Θ απαριθμήσω τους τρόπους κατοχής και χρήσης ενός τροχόσπιτου από αυτόν που είναι ο ποιό σωστός κατά τη άποψή μου έως τον ποιό ασύμφορο. Ο ποιό σωστός και οικονομικότερος τελικά τρόπος είναι να αγοράσεις ένα τροχόσπιτο καινούριό ή σωστά συντηρημένο μεταχειρισμένο, το οποίο ήταν σε κίνηση, χωρίς δομικές παρεμβάσεις, τρύπες και άλλα, να τηρεί όλες τις προδιαγραφές , να ζυγίζει έως και τα ¾ των κιλών που μπορεί να έλξη το αυτοκίνητό σου. Να βρίσκεται παρκαρισμένο στο χώρο σου ή σε παρκινγκ και να πηγαίνεις όπου θέλεις, όποτε θέλεις και όσο θέλεις . Ο δεύτερος καλύτερος τρόπος είναι να νοικιάσεις θέση με το χρόνο σε κάμπινγκ αρκεί το τροχόσπιτο να μπορεί ανά πάσα στιγμή να κινηθεί δηλαδή να έχει όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις κυκλοφορίας. Ο τρίτος τρόπος είναι να νοικιάσεις τροχόσπιτο από το κάμπινγκ με όλα του τα παρελκόμενα και μόνο, το γιατί μόνο, θα σου το εξηγήσω παρακάτω και ο τελευταίως και χειρότερος κατά τη γνώμη μου είναι να τοποθετήσεις ιδιόκτητο αταξινόμητο χωρίς προϋποθέσεις κυκλοφορίας τροχόσπιτο, σε κάμπινγκ με το χρόνο. Θα ασχοληθούμε με την τελευταία περίπτωση και αυτό διότι είναι αρκετά συχνή . Βάζοντας ή αγοράζοντας από κάποιον άλλο ιδιοκτήτη ένα τροχόσπιτο σε ένα κάμπινγκ ένα είναι το σίγουρο, ότι θα ακολουθείς κανόνες και οι κανόνες υποτίθεται πρέπει να τηρούνται από όλους . Με τον καιρό κάτι η χαλάρωση κάτι η φιλία (και καλά)με τον ιδιοκτήτη, αρχίζεις και συμπεριφέρεσαι σαν το εξοχικό που πάντα ήθελες , που εντωμεταξύ το έχεις πλέον διαμορφώσει, όπως ψυγεία μεγάλα, ηλεκτρικές κουζίνες, τραπεζοκαθίσματα, ανεμιστήρες, πλυντήρια ρούχων, πιάτων, πέργκολες μεταλλικές, πέργκολες ξύλινες , κλιματιστικά, πλακάκια στο δάπεδο ,βότσαλα παντού ,φράχτες, ταμπέλα προσοχή σκύλος, χτιστό μπάρμπεκιου και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ο ιδιοκτήτης τα βλέπει; βεβαίως και τα βλέπει και φυσικά τρίβει τα χέρια του, το γιατί; Θα το καταλάβεις σύντομα. Η αρχή της εγκατάστασης συνήθως γίνεται την Άνοιξη, κανονίζονται ενοίκια ρεύματα νερά κ.τ.λ. και όλα ήσυχα. Το καλοκαιράκι εμφανίζονται οι κατασκηνωτές διότι ένα κάμπινγκ δε ζει μόνο από τους μόνιμους . Εσύ ως μόνιμος και νομίζοντας ότι εκπλήρωσες το όνειρο σου συμπεριφέρεσαι και με το δίκιο σου, οριακά έκτος κανονισμού οι περιστασιακοί κατασκηνωτές διαμαρτύρονται, όπως πάλι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή να καταντήσεις ο χωροφύλακας του κάμπινγκ. Ο ιδιοκτήτης καταγράφει συμπεριφορές . Σχέσεις με όμορους τροχοσπιτάδες. Εδώ τα πράγματα είναι ποιό σοβαρά. Η αρχή είναι φιλική κατόπιν γίνεται ποιό θερμή και στο τέλος ή θα παγώσει ή θα εκραγεί . Η τακτική του ιδιοκτήτη να τοποθετεί τα τροχόσπιτα με τους μόνιμους το ένα δίπλα στο άλλο έχει μεν το καλό της άμεσης φιλίας με το γείτονα όμως επειδή είναι γρήγορη εκεί είναι και το πρόβλημα πολύ συχνά τα χνώτα δεν ταιριάζουν τα κουτσομπολιά αναπτύσσονται, οι φήμες οργιάζουν και πλέον ανοιχτά επέρχεται η σύγκρουση, και με τους γείτονες αλλά και με τον ιδιοκτήτη . Τώρα θα μου πεις εντάξει με τους γείτονες ρε φίλε δεν ξανά μιλάω και τελείωσε, με τον ιδιοκτήτη για σκέψου μπορείς να τσακωθείς η όχι; Θα μου πεις βεβαίως και μπορώ και αυτός τότε θα σου πει: μάζεψε τα μπογαλάκια σου και δρόμο. Εσύ τότε τι κάνεις ; εντάξει την προίκα θα φέρεις φορτηγό και θα τα φορτώσεις, το τροχόσπιτο τρακονταετίας τουλάχιστον το οποίο όχι μόνο δεν κινείται τυπικά και νόμιμα άλλα ούτε ουσιαστικά και παράνομα, τι θα το κάνεις; Ε; Ο ιδιοκτήτης θα σε απειλεί ότι θα στο βγάλει στο δρόμο ή ότι θα ειδοποιήσει την τροχαία (έχουν γίνει αυτά) και εσύ τότε θα έχεις καταλάβει ότι έχεις μπλέκει άσχημα. Τότε η μόνη λύση θα είναι να σκύψεις το κεφάλι και να υπομένεις πλέον τα καπρίτσια του ιδιοκτήτη αλλά και των γειτόνων που στο μεταξύ έχουν πάρει το μέρος του και να ξεκινήσεις διαδικασίες πώλησης με αναμφίβολα όμως αποτελέσματα. Τ α γράφω αυτά ως μία από τις δεκάδες των περιπτώσεων που μπορεί να έχουν συμβεί, πρώτον γιατί όχι ότι θα συμβούν απαραίτητα και σε σένα, ( ότι έχουν συμβεί και χειρότερα έχουν συμβεί) αλλά για να τονίσω τον προσωρινό χαρακτήρα του τροχόσπιτου (ναι σαράντα χρόνια να έχεις τροχόσπιτο αλλά η χρήση να είναι περιστασιακή) και για τη λογική που πρέπει να χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο όχημα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω με τα λεγόμενά μου μα να ξέρεις ότι η ελευθερία είναι το μεγαλύτερο προνόμιο που κατακτά στη ζωή του ο άνθρωπος σε κάθε τομέα και εν μέρη το προνόμιο αυτό το προσφέρει και ένα τροχόσπιτο, για αυτό θα πρέπει να μην το εγκλωβίζουμε. Η επιλογή δική σου και ελπίζω να σε βοήθησα. Θοδωρής
#22447
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Vagattack, FEEDO

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Φίλε Ungle George από όσο γνωρίζω δικαίωμα ρυμούλκησης τροχόσπιτου ταξινομημένου ή μη αλλά χωρίς σημείωμα ρυμούλκησης έχουν σίγουρα οι εταιρείες πώλησης τροχόσπιτων. Τώρα οι εταιρείες οδικής βοήθειας που εξειδικεύονται στη ρυμούλκηση τροχόσπιτων σίγουρα ρυμουλκούν εφόσον λογικά στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έγινε εκ τον προτέρων προσκομίστηκε και το σημείωμα ρυμούλκησης. Για έκτακτη χωρίς συμβόλαιο ρυμούλκηση λογικά θα ζητηθεί το σημείωμα. Για μεταφορά και όχι ρυμούλκηση δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα σημειώματος.
#22449

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ