Είμαστε 5 ατομα και παμε αστυπαλαια 26 ιουλίου με 2 αυγούστου. Στο καμπινγκ δεν καναμε κρατηση και μας λενε ότι δεν θα βρίσκουμε σκια. Καναμε κρατηση για ενα hyundai i10 αλλα ο τύπος μας είπε με 5 ατομα μες το αμαξι δεν θα μπορούμε να παμε πουθενα και θα του το επιστρεψουμε. Γενικα δεν μας βλέπω καλα. Προβλεπεται ταλαιπωρία. Εσεις τι λέτε?