Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης ενός ιχ

  • Δημοσιεύσεις: 50
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

@ Uncle George
Οπότε για να καταλάβουμε και τη λογική του Υπουργείου, που λαμβάνει υπόψη μόνο τα κιλά του απόβαρου του οχήματος για έλξη και όχι το βάρος που μπορεί να τραβήξει καθ΄ομολογία του κατασκευαστή, βεβαίως και η παράμετρος της πρόσφυσης στην έλξη είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και οι ελληνικοί δρόμοι σίγουρα υπολείπονται μακράν των ευρωπαϊκών στο θέμα αυτό, αλλά δεν νομίζω να μπήκε σε αυτή ακριβώς τη λογική ο νομοθέτης, για την προστασία της οδικής ασφάλειας (και της δικής του), οι παράγοντες σταθερότητα και επιβράδυνση είναι εξίσου σημαντικοί αν όχι οι κυριότεροι, οι οποίοι απορρέουν και από το βάρος του ρυμουλκού, άποψή μου είναι πως τα κιλά του ρυμουλκούμενου δεν πρέπει να ξεπερνάνε τα ¾ του απόβαρου του οχήματος για να έχουμε όσο το δυνατό ασφαλή ρυμούλκηση.
#22530

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 933
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 246

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Το συγκεκριμένο ζήτημα θα μπορούσε να αποτελέσει άνετα θέμα διπλωματικής εργασίας σε τμήμα Φυσικής ή Μηχανολογίας. Και μάλιστα δεν θα ήταν μόνο ενδιαφέρον, αλλά θα είχε και πρακτική εφαρμογή, καθότι με την εξαγωγή ενός πολυπαραμετρικού μαθηματικού μοντέλου, θα μπορούσε ο καθένας να υπολογίσει με ακρίβεια το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος έλξης του οχήματός του.

Από κει και πέρα, το πως ακριβώς κατέληξε στο συγκεκριμένο συμπέρασμα ο Έλληνας νομοθέτης, είναι επίσης ένα ενδιαφέρον ζήτημα. Αλλά, εάν σκεφτείς ότι το ίδιο ακριβώς όχημα κυκλοφορεί και στην Γερμανία και στην Ελλάδα, τότε την όποια διαφορά στα κιλά έλξης (τουλάχιστον εγώ προσωπικά) μπορώ να την αποδώσω είτε στην (αναμφισβήτητη) διαφορά συντελεστή πρόσφυσης (εξαιτίας του οδοστρώματος), είτε στο κλασσικό "ρε βάλε ένα όριο ταχύτητας 60 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...", θέμα για το οποίο κάποτε ο συγχωρεμένος ο Σταθάκης είχε αφιερώσει αρκετές εκπομπές, κράζοντας το Υπουργείο Συγκοινωνιών, αλλά που να ιδρώσει το αυτί του εκάστοτε υπευθύνου - ανεύθυνου...

Τέλος, για τον συντελεστή των 3/4 που ανέφερες, όπως καταλαβαίνεις και εσύ, είναι μία "αυθαίρετη" τιμή, η οποία δεν στηρίζεται σε κανέναν υπολογισμό, παρά μόνον στην όποια "λογική". Οπότε μην μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, γιατί θα σε χαρακτηρίσω "Έλληνα Νομοθέτη"... :laugh:

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22531

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 50
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Υπάρχει μια σελίδα που ασχολείται μόνο με τη ρυμούλκηση τροχόσπιτων και λέγεται towcar.info, είναι νομίζω ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την ασφαλή και οικονομική ρυμούλκηση, καθώς και για το τί συμβαίνει στο εξωτερικό σε σύγκριση με την Ελλάδα και νομίζω εάν την περιεργαστείτε λίγο θα βγάλετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα....
#22538
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EmilofCrete

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 50
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Δεν ανάφερα ποτέ την λέξη «συντελεστής» και μάλιστα θέλοντας να βαφτίσω «αυθαίρετα» κάποια καινούρια θεωρία, αλλά έδωσα κατά την άποψή μου πάντα, ένα πεδίο κιλών έλξης περίπου, από την εμπειρία μου και μόνο σαν οδηγός, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την οικονομία και την άνετη οδήγηση, και φυσικά κάτω από τα όρια που θέτουν κατασκευαστές και νομοθέτες, οπότε δεν υπάρχει και πιθανότητα επικίνδυνων παρεξηγήσεων, αυτή η άποψη δεν νομίζω να είναι λάθος σε αυτόν το χώρο που εκφραζόμαστε. Για το θέμα του νομοθέτη και τα όρια έλξης που έχει επιβάλλει, νομίζω πως το να επικεντρωθείς αποκλειστικά και μόνο στον συντελεστή πρόσφυσης ως εξήγηση, αποτελεί νομίζω μονοδιάστατη άποψη και μπορώ να σου αντιπαραθέσω το απλό και λαϊκό παράδειγμα ότι, το φορτωμένο γαϊδουράκι δυσανασχετεί στην ανηφόρα και κλωτσάει άσχημα ενίοτε, μπορούμε με ένα συντελεστή να αποδείξουμε το αίτιο; δηλαδή το ότι το άφησε ο αγωγιάτης ατάιστο; δεν φτάνει, το έχει παράλληλα παραφορτώσει; κάπου πλησιάζουμε, κάθεται και ο αγωγιάτης επάνω επειδή έχει φαρδύ σαμάρι και το βαράει κιόλας; ε σίγουρα θα καταλήξουμε κάπου, κανόνας παλαιός και επιβεβαιωμένος ο οποίος βασίζετε σε μια περισσότερο εμπεριστατωμένη συλλογή δεδομένων, προς εξήγηση του φαινομένου, διότι θα γνωρίζεις άλλωστε, ότι ειδικά στην τεχνολογία αυτοκινήτων σε κάποιους τομείς η θεωρία όταν διδάσκεται δεν μπορεί να αποδώσει πάντα απόλυτα την πραγματικότητα που αναλύει λ.χ στη λειτουργία κινητήρων εσωτερικής καύσεως , αλλά χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για την απόλυτη ταύτισή τους, που ίσως και να μην γίνει ποτέ στα θρανία, ειδικά των χαμηλών βαθμίδων εκπαίδευσης, λόγω πολυπαραμετρικότητας. Για αυτή την πολυπαραμετρικότητα λοιπόν (π.χ. συντελεστής ανθρώπινου λάθους, ωραίο ε;) μην απορρίπτεις απόψεις από την εμπειρία τού καθενός σε αυτό το φόρουμ έστω και μη επιστημονική, διότι ο χώρος δεν είναι αποκλειστικά για ειδικούς του θέματος , αλλά θα μπορούσες να εκλαϊκεύσης, ενοποιημένα πλέον συντελεστές και συμπεράσματα, αφού για να αναρτήσεις τον πινάκα συντελεστών θεωρώ ότι έχεις και τις επιστημονικές γνώσεις. Συμπερασματικά οι απόψεις είναι σεβαστές , ειδικά όταν είναι κατανοητές , προσεκτικές και δεν ξεφεύγουν από τα όρια του κατασκευαστή αλλά και του νομοθέτη αν θέλεις , διότι το να λέμε υπεραπλουστευμένα ότι ο νομοθέτης επειδή βαριέται έβαλε ένα όριο, κάτι που ίσως δε μας αρέσει γιατί έχουμε προεξοφλήσει την ανικανότητά του, ή δε μας βολεύει γιατί εγώ θέλω π.χ αυτό το τροχόσπιτο και δυσανασχετώ επειδή δεν μπορώ να το αποκτήσω λόγω ορίων, ενώ απεναντίας οι κάτοικοι της Νορβηγίας ας πούμε, απολαμβάνουν άλλα όρια και υπηρεσίες, καταλαβαίνεις ότι αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υφιστάμενη κατάσταση της Ελληνικής πραγματικότητας, όπως της ποιότητας των οδοστρωμάτων, ναι βεβαίως εδώ ο συντελεστής πρόσφυσης έχει εφαρμογή , αλλά και στη τεραστία λακκούβα που θα πέσει ο τροχός του υπερφορτωμένου; ρυμουλκούμενου και θα έχει ως συνέπεια την απόθεση του άξονα στο δρόμο ( εδώ ποιός συντελεστής έχει εφαρμογή; σίγουρα κάποιος ), η υπερπίεση της μπίλιας διότι η περιοχή σύνδεσης είναι πρόσφορη για την τοποθέτηση του οικιακού ψυγείου που κουβαλήσαμε στο κάμπινγκ, των πλάγιων ανέμων σε συνδυασμό και την ανώριμη συμπεριφορά των οδηγών με συνέπια τις ανατροπές, το ποσοστό εμπειρίας των οδηγών στη ρυμούλκηση, τον παμπάλαιο στόλο, τα ασυντήρητα τροχόσπιτα (με διάφορες δομικές επεμβάσεις , κλιματιστικά να κρέμονται, υπέρβαρο με οικιακές τουαλέτες, μαρμάρινες λεκάνες κ.τ.λ. και που οι υπεύθυνοι – ανεύθυνοι υπάλληλοι του Υπουργείου ευτυχώς έδωσαν τέλος με την ενεργοποίηση της κοινοτικής οδηγίας περί της υποχρεωτικής έκδοσης έγκρισης τύπου σε όλα τα μεταβιβαζόμενα προς κυκλοφορία τροχόσπιτα όσο κι αν αυτό είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κόστους απόκτησης και ζημίωσε πρόσκαιρα πιστεύω τον εμπορικό κλάδο), το ανάγλυφο του εδάφους της χώρας , βασικός παράγοντας είναι επίσης το υψόμετρο άρα μείωση ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται, γενικά η μη τήρηση του κ.ο.κ καθώς και η αδυναμία ελέγχων τακτικών και έκτακτων και άλλων παραμέτρων που είναι δύσκολο τώρα να αναφέρω λόγω αυτής της πολυπαραμετρικότητας , και κατά τον χρόνο κατάρτισης κάθε νομοσχεδίου για τις οδικές μεταφορές, όπου όλα αυτά τα στοιχεία, τεχνικά, οικονομικά, κοινωνικά ( π.χ συντελεστής παιδείας) επεξεργάζονται και ανάλογα προτείνουν οι ειδικές επιστημονικές επιτροπές, που γνωρίζουν πολύ καλά την υφιστάμενη κατάσταση, όσο κι αν σου φαίνετε αυτό περίεργο, ο νομοθέτης που σημειωτέων σου υπενθυμίζω ότι εσύ και εγώ έχουμε εκλέξει και φυσικά δεν έχει ιδέα επί του θέματος, απλός ψηφίζει συμφώνα και με την κομματική κατεύθυνση που έχει πάρει από τους εντολείς του, δηλαδή στην ουσία όλους εμάς, εκ περιτροπής φυσικά. Σίγουρα υπάρχουν πολλά στραβά στην Ελληνική πραγματικότητα, αλλά στο θέμα βάρος και έλξη επί του παρόντος θα υπερασπιστώ τον νομοθέτη κι ας με έχεις ήδη ταυτίσει με αυτόν , λίγο μεροληπτικά ίσως έστω και χαριτολογώντας, γιατί πρέπει πρωτίστως να νομοθετεί με κύρια προτεραιότητα την οδική ασφάλεια, η οποία πρέπει να επιβάλλεται με ρεαλισμό και αντικειμενικότητα πάνω στα κατά γενική ομολογία προβληματικά Ελληνικά δεδομένα και σε δεύτερο βαθμό να επιτρέπει να χρησιμοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες ενός οχήματος . Προτείνω λοιπόν να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο towcar.info εισάγοντας όποια δεδομένα θέλεις και τότε θα καταλάβεις ότι η όποια λογική της ανωτέρω σελίδας ταιριάζει και με τη δική μου άποψη για τα λίγα ¾ αλλά και με του Έλληνα νομοθέτη τουλάχιστον όσο αφορά την με ασφάλεια, οικονομική αλλά και άνετη ρυμούλκηση και όχι βέβαια με τις νόμιμες μεν, αλλά οριακές άρα και εν δυνάμει ποιό επικίνδυνες καταστάσεις....
#22541

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 50
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

AGGELIS-LIZA έγραψε: Δεν ανάφερα ποτέ την λέξη «συντελεστής» και μάλιστα θέλοντας να βαφτίσω «αυθαίρετα» κάποια καινούρια θεωρία, αλλά έδωσα κατά την άποψή μου πάντα, ένα πεδίο κιλών έλξης περίπου, από την εμπειρία μου και μόνο σαν οδηγός, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την οικονομία και την άνετη οδήγηση, και φυσικά κάτω από τα όρια που θέτουν κατασκευαστές και νομοθέτες, οπότε δεν υπάρχει και πιθανότητα επικίνδυνων παρεξηγήσεων, αυτή η άποψη δεν νομίζω να είναι λάθος σε αυτόν το χώρο που εκφραζόμαστε. Για το θέμα του νομοθέτη και τα όρια έλξης που έχει επιβάλλει, νομίζω πως το να επικεντρωθείς αποκλειστικά και μόνο στον συντελεστή πρόσφυσης ως εξήγηση, αποτελεί νομίζω μονοδιάστατη άποψη και μπορώ να σου αντιπαραθέσω το απλό και λαϊκό παράδειγμα ότι, το φορτωμένο γαϊδουράκι δυσανασχετεί στην ανηφόρα και κλωτσάει άσχημα ενίοτε, μπορούμε με ένα συντελεστή να αποδείξουμε το αίτιο; δηλαδή το ότι το άφησε ο αγωγιάτης ατάιστο; δεν φτάνει, το έχει παράλληλα παραφορτώσει; κάπου πλησιάζουμε, κάθεται και ο αγωγιάτης επάνω επειδή έχει φαρδύ σαμάρι και το βαράει κιόλας; ε σίγουρα θα καταλήξουμε κάπου, κανόνας παλαιός και επιβεβαιωμένος ο οποίος βασίζετε σε μια περισσότερο εμπεριστατωμένη συλλογή δεδομένων, προς εξήγηση του φαινομένου, διότι θα γνωρίζεις άλλωστε, ότι ειδικά στην τεχνολογία αυτοκινήτων σε κάποιους τομείς η θεωρία όταν διδάσκεται δεν μπορεί να αποδώσει πάντα απόλυτα την πραγματικότητα που αναλύει λ.χ στη λειτουργία κινητήρων εσωτερικής καύσεως , αλλά χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για την απόλυτη ταύτισή τους, που ίσως και να μην γίνει ποτέ στα θρανία, ειδικά των χαμηλών βαθμίδων εκπαίδευσης, λόγω πολυπαραμετρικότητας. Για αυτή την πολυπαραμετρικότητα λοιπόν (π.χ. συντελεστής ανθρώπινου λάθους, ωραίο ε;) μην απορρίπτεις απόψεις από την εμπειρία τού καθενός σε αυτό το φόρουμ έστω και μη επιστημονική, διότι ο χώρος δεν είναι αποκλειστικά για ειδικούς του θέματος , αλλά θα μπορούσες να εκλαϊκεύσης, ενοποιημένα πλέον συντελεστές και συμπεράσματα, αφού για να αναρτήσεις τον πινάκα συντελεστών θεωρώ ότι έχεις και τις επιστημονικές γνώσεις. Συμπερασματικά οι απόψεις είναι σεβαστές , ειδικά όταν είναι κατανοητές , προσεκτικές και δεν ξεφεύγουν από τα όρια του κατασκευαστή αλλά και του νομοθέτη αν θέλεις , διότι το να λέμε υπεραπλουστευμένα ότι ο νομοθέτης επειδή βαριέται έβαλε ένα όριο, κάτι που ίσως δε μας αρέσει γιατί έχουμε προεξοφλήσει την ανικανότητά του, ή δε μας βολεύει γιατί εγώ θέλω π.χ αυτό το τροχόσπιτο και δυσανασχετώ επειδή δεν μπορώ να το αποκτήσω λόγω ορίων, ενώ απεναντίας οι κάτοικοι της Νορβηγίας ας πούμε, απολαμβάνουν άλλα όρια και υπηρεσίες, καταλαβαίνεις ότι αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υφιστάμενη κατάσταση της Ελληνικής πραγματικότητας, όπως της ποιότητας των οδοστρωμάτων, ναι βεβαίως εδώ ο συντελεστής πρόσφυσης έχει εφαρμογή , αλλά και στη τεραστία λακκούβα που θα πέσει ο τροχός του υπερφορτωμένου; ρυμουλκούμενου και θα έχει ως συνέπεια την απόθεση του άξονα στο δρόμο ( εδώ ποιος συντελεστής έχει εφαρμογή; σίγουρα κάποιος ), η υπερπίεση της μπίλιας διότι η περιοχή σύνδεσης είναι πρόσφορη για την τοποθέτηση του οικιακού ψυγείου που κουβαλήσαμε στο κάμπινγκ, των πλάγιων ανέμων σε συνδυασμό και την ανώριμη συμπεριφορά των οδηγών με συνέπεια τις ανατροπές, το ποσοστό εμπειρίας των οδηγών στη ρυμούλκηση, τον παμπάλαιο στόλο, τα ασυντήρητα τροχόσπιτα (με διάφορες δομικές επεμβάσεις , κλιματιστικά να κρέμονται, υπέρβαρο με οικιακές τουαλέτες, μαρμάρινες λεκάνες κ.τ.λ. και που οι υπεύθυνοι – ανεύθυνοι υπάλληλοι του Υπουργείου ευτυχώς έδωσαν τέλος με την ενεργοποίηση της κοινοτικής οδηγίας περί της υποχρεωτικής έκδοσης έγκρισης τύπου σε όλα τα μεταβιβαζόμενα προς κυκλοφορία τροχόσπιτα όσο κι αν αυτό είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κόστους απόκτησης και ζημίωσε πρόσκαιρα πιστεύω τον εμπορικό κλάδο), το ανάγλυφο του εδάφους της χώρας , βασικός παράγοντας είναι επίσης το υψόμετρο άρα μείωση ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται, γενικά η μη τήρηση του κ.ο.κ καθώς και η αδυναμία ελέγχων τακτικών και έκτακτων και άλλων παραμέτρων που είναι δύσκολο τώρα να αναφέρω λόγω αυτής της πολυπαραμετρικότητας , και κατά τον χρόνο κατάρτισης κάθε νομοσχεδίου για τις οδικές μεταφορές, όπου όλα αυτά τα στοιχεία, τεχνικά, οικονομικά, κοινωνικά ( π.χ συντελεστής παιδείας) επεξεργάζονται και ανάλογα προτείνουν οι ειδικές επιστημονικές επιτροπές, που γνωρίζουν πολύ καλά την υφιστάμενη κατάσταση, όσο κι αν σου φαίνεται αυτό περίεργο, ο νομοθέτης που σημειωτέων σου υπενθυμίζω ότι εσύ και εγώ έχουμε εκλέξει και φυσικά δεν έχει ιδέα επί του θέματος, απλός ψηφίζει σύμφωνα και με την κομματική κατεύθυνση που έχει πάρει από τους εντολείς του, δηλαδή στην ουσία όλους εμάς, εκ περιτροπής φυσικά. Σίγουρα υπάρχουν πολλά στραβά στην Ελληνική πραγματικότητα, αλλά στο θέμα βάρος και έλξη επί του παρόντος θα υπερασπιστώ τον νομοθέτη κι ας με έχεις ήδη ταυτίσει με αυτόν , λίγο μεροληπτικά ίσως έστω και χαριτολογώντας, γιατί πρέπει πρωτίστως να νομοθετεί με κύρια προτεραιότητα την οδική ασφάλεια, η οποία πρέπει να επιβάλλεται με ρεαλισμό και αντικειμενικότητα πάνω στα κατά γενική ομολογία προβληματικά Ελληνικά δεδομένα και σε δεύτερο βαθμό να επιτρέπει να χρησιμοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες ενός οχήματος . Προτείνω λοιπόν να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο towcar.info εισάγοντας όποια δεδομένα θέλεις και τότε θα καταλάβεις ότι η όποια λογική της ανωτέρω σελίδας ταιριάζει και με τη δική μου άποψη για τα λίγα ¾ αλλά και με του Έλληνα νομοθέτη τουλάχιστον όσο αφορά την με ασφάλεια, οικονομική αλλά και άνετη ρυμούλκηση και όχι βέβαια με τις νόμιμες μεν, αλλά οριακές άρα και εν δυνάμει ποιό επικίνδυνες καταστάσεις....

#22542

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 933
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 246

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Αν και πλέον είμαστε ξεκάθαρα off-topic (με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται), θα αναφέρω τα ακόλουθα, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις…

1. Δήλωσα εξαρχής άσχετος με το θέμα “τροχόσπιτο”, αλλά μπήκα στην διαδικασία να παραθέσω συγκεκριμένους μαθηματικούς τύπους (ανατρέχοντας στα σκονισμένα βιβλία της σχολής), γιατί διάβασα την πρόταση (σου)…

AGGELIS-LIZA έγραψε: ...στο θέμα της ρυμούλκησης ρυμουλκούμενου οχήματος η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση και βάρους ακόμα και ύψους...

Όπως αντιλαμβάνεσαι, η συγκεκριμένη πρόταση είναι παντελώς λανθασμένη, διότι η ιπποδύναμη οχήματος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το βάρος και το ύψος του οχήματος! Αλλά ακόμη και εάν θεωρούσαμε ότι λόγω κεκτημένης ταχύτητας γραψίματός σου εννοούσες την φράση ελκτική δύναμη (αντί της λέξης ιπποδύναμη) και πάλι η συγκεκριμένη πρόταση είναι λανθασμένη, αφού το ύψος (οχήματος ή ρυμουλκούμενου) δεν έχει καμία απολύτως σχέση.
Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, η συγκεκριμένη πρόταση είναι παντελώς λανθασμένη, γι αυτό και η όποια παρέμβασή μου (ως Μηχανολόγος και όχι ως τροχοσπιτάς)…

2. Εφόσον μελέτησες το site που παρέθεσες, το οποίο αναμφισβήτητα είναι πάρα πολύ χρήσιμο (και ιδίως οι μελλοντικοί τροχοσπιτάδες οφείλουν να σε ευγνωμονούν γι αυτό), φαντάζομαι ότι δεν έδωσες ιδιαίτερη προσοχή στον “κανόνα του 85%” ( towcar.info/GB/towing.php ) ή δεν το μετέφρασες – υπολόγισες σωστά.

Ο εν λόγω κανόνας αναφέρει ότι: “Γενικά, το βάρος του φορτωμένου ρυμουλκούμενου (τροχόσπιτου) δεν πρέπει να υπερβαίνει το 85% του ρυμουλκού (οχήματος). Για τους έμπειρους οδηγούς ο συντελεστής μπορεί να αυξηθεί στο 100%, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 100%”.

Συνεπώς και εάν επιθυμούμε να είμαστε απολύτως ακριβείς:
A) Το 85% αντιστοιχεί ~5/6 και όχι στα 3/4 που ανέφερες (75%)!
Β) Ο εν λόγω “κανόνας” δεν είναι νομοθετημένος, αλλά μία σύσταση (not legislated, but a recommendation), διότι στην περίπτωση των “έμπειρων οδηγών” το ίδιο το site του αναγνωρίζει την ικανότητα έλξης έως και 100%!
Γ) Ο εκάστοτε νομοθέτης δεν έχει (σε καμία περίπτωση) την δικαιοδοσία να "αποκλείσει" τον εκάστοτε έμπειρο οδηγό, επειδή ο άπειρος μπορεί να είναι και επιπόλαιος!

3. Επειδή δεν είμαι τροχοσπιτάς (όπως δεν είσαι και εσύ), αρκέστηκα (μόνον) στην παράθεση (αναμφισβήτητων) μαθηματικών τύπων και όχι (προσωπικών ή φιλικών) απόψεων, διότι άλλο η θεωρία (απόψεις) και άλλο η πράξη (προσωπική εμπειρία)... ;)

4. Τέλος και σχετικά με την φράση μου: Οπότε μην μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, γιατί θα σε χαρακτηρίσω "Έλληνα Νομοθέτη", νομίζω ότι κατάλαβες ότι όντως χαριτολογούσα, οπότε και νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης…

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22543

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 2
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1

FEEDO απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Φίλε μου...είμαι στη φάση αγοράς τροχόσπιτου για κίνηση σε δρόμο νόμιμα και με βοήθησε κι εμένα πολύ η γνώμη σου...Το δίλημμα έπαψε!ΜΟΝΟ ΝΟΜΙΜΟΣ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ!
#24087

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 6
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

EmilofCrete απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Το δικό μου όχημα έχει βάρος:
1.030 κιλά και μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος:
1.530 κιλά.
Με τα λίγα ελληνικά (& μαθηματικά) που ξέρω,
το απόβαρό του είναι 500 κιλά. Ακριβώς.
Σαν να λέμε ότι αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να τραβήξει το πολύ 500 κιλά.
Αυτό όμως είναι μικτό. Δηλαδή δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο και ένα ρυμουλκούμενο απλώς, θα υπάρχει οδηγός (!) και κάποιο βάρος αποσκευών ακόμα και αν δεν υπάρχουν (συν)επιβάτες. 'Αρα, πρέπει να αφαιρέσουμε αυτό το νούμερο από το 500 και ότι μένει είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο ρυμουλκούμενο βάρος. Εκτός κι αν κάνω λάθος και είναι άλλο το ρυμουλκούμενο και άλλο το επιτρεπόμενο εντός τού αυτοκινήτου. Υπάρχει και αυτή η περίπτωση θεωρώ.
Κάποιος να με διαφωτίσει περισσότερο;
#25417

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 6
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

EmilofCrete απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Πολύ καλή πληροφορία!
Στο www.towingcapacity.co.uk/car-make-model/ford/ βρήκα την δυνατότητα για το δικό μου αυτοκίνητο (μάρκα, μοντέλο, πληρέστατα στοιχεία, τόσο που έκανα μια ώρα να βρω το δικό μου...) που είναι στα 900 κιλά -με φρένα-.
Στη σελίδα που ανέφερες υπάρχει ακόμα η δυνατότητα συνδυασμού με συγκεκριμένο μοντέλο ρυμουλκούμενου (πλήρη στοιχεία τροχόσπιτων, μάρκες, μοντέλα με τα αντιστοιχα βάρη) και, δυνατότητα καταχώρησης τών επιπλέον φορτίων (τόσο μέσα στο αυτοκίνητο όσο και μέσα στο τροχόσπιτο) με λεπτομερή αναφορά τών δυνατοτήτων (ή όχι).
Ευχαριστώ για την πληροφορία, με βοήθησε πολύ!
#25419

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Πρόσφατα στο Forum

Περισσότερα Θέματα »

Online E-Campers

Today 1564

Yesterday 10316

Week 32735

Month 62918

All 8294652

Αυτή τη στιγμή online 367 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 1564

Yesterday 10316

Week 32735

Month 62918

All 8294652

Αυτή τη στιγμή online 367 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions