Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης ενός ιχ

  • Δημοσιεύσεις: 186
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 64

kastrinos απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Διάβασα προσεκτικά όσα έχουν γραφτεί
Μερικές παρατηρήσεις

Σύμφωνα με τη σελίδα του Υπουργείου η όλη διαδικασία έγκρισης έλξης είναι υπό αναθεώρηση και προτρέπει να απευθύνουμε τις ερωτήσεις μας στο αρμόδιο προσωπικό. Αυτό ενέχει το κίνδυνο από περιοχή σε περιοχή να δίνονται διαφορετικές απαντήσεις.
Η λύση αν και δεν τη προτείνω είναι τα μαγαζάκια εξυπηρέτησης γύρο από τις υπηρεσίες, ξέρουν να ξεπερνάνε τα δύσκολα.

Από όσο γνωρίζω για τη μετακίνηση πρέπει να απευθυνθείς σε εταιρίες που ασχολούνται με τη πώληση. Διαφορετικά σε μεταφορική εταιρία που θα το φορτώσει (όχι ρυμουλκήσει!).

Και κάτι άλλο.
Ναι το τροχόσπιτο είναι για να μετακινείται. Όμως μπορείς να το έχεις σε θέση μόνιμη και μετά είναι στο χέρι σου πως θα χειριστής το όλο θέμα. Είναι δεδομένο ότι το τροχόσπιτο πρέπει να είναι σε κατάσταση που να μπορεί να μετακινηθεί ανά πάσα στιγμή γιατί διαφορετικά είσαι όμηρος του ιδιοκτήτη του camping.

Οι προσθήκες που μερικοί κάνουν είναι σε συγκεκριμένα camping, ξέρω πολλά που οι ιδιοκτήτες δεν επιτρέπουν ούτε την ελάχιστη παρέμβαση.

και κλείνοντας
Δεν υπάρχουν μόνιμοι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού στην Ευρώπη. Έτσι για την ιστορία να πω ότι στη Γερμανία (που τα τροχόσπιτα ελέγχονται όπως στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα -ΚΤΕΟ) υπάρχει κινητό συνεργείο που επισκέπτεται τα camping για ελέγχους σε μόνιμα τροχόσπιτα.

“Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.”
#22467

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

NEKTARIOS απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Καλησπερα εκανα αίτημα στην MERCEDES Benz Hellas στελνωντας τα εγγραφα του αυτοκινητου μου, για να μου παραχωρησουν εγγραφο το οποιο θα αναγραφει την δυνατοτητα ελκτικης οικανοτητας ωστε να βγαλω αδεια ελξης.Μετα απο καποιο διαστημα μου ηρθε το συγκεκριμενο χαρτι που εγγραφε το αποβαρο του αυτοκινητου (1500kg) και οτι η ελκτικη του ικανοντητητα ειναι 1870kg ρυμουλκούμενο με φρενα και 750kg χωρις φρενα. Δεν ανέφερε κατι σε ποσοστο τις εκατο που μου γραφεις,ισως η καθε αντιπροσωπεία να εχει το δικο της χαρτι.Το αυτοκινητο μου ειναι c180 156hp. Η συνεχεια ειναι αυτη που σας γραφω παραπάνω αυτα που συναντησα στο υπουργειο αυτα εγραψα, τιποτα παραπανω.......
#22519

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 27
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

@ Νεκτάριος
Το επί τις % στις κλίσεις που σου ανάφερα, το βρήκα από το βιβλίο τεχνικών στοιχείων, του αυτοκινήτου μου (SKODA OCTAVIA COMBI 4X4) το οποίο αποτελεί παράρτημα των οδηγιών χρήσης.
@ Uncle George
Πολύ σωστά τα επιστημονικά δεδομένα που έχεις παραθέσει, θα σταθώ μόνο στο θέμα ιπποδύναμης και βάρους, μια και είχα στο μυαλό μου οπίσθιο κινητήριο άξονα και στο Συμπέρασμα #4: Αυξάνοντας το βάρος σε ένα όχημα εμπρόσθιας κίνησης, δεν αυξάνουμε το βάρος στον κινητήριο άξονα (αλλά το ακριβώς αντίθετο), με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται ως προς την δυνατότητα ωφέλιμης έλξης! Δηλαδή, σε ένα όχημα με πίσω κίνηση δεν αυξάνεται η ελκτική ικανότητα με την πρόσθετη αύξηση βάρους όταν μάλιστα έχουμε και πλεόνασμα ιπποδύναμης; Ευχαριστώ.
#22526

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 887
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 224

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

AGGELIS-LIZA έγραψε: @ Uncle George
Πολύ σωστά τα επιστημονικά δεδομένα που έχεις παραθέσει, θα σταθώ μόνο στο θέμα ιπποδύναμης και βάρους, μια και είχα στο μυαλό μου οπίσθιο κινητήριο άξονα και στο Συμπέρασμα #4: Αυξάνοντας το βάρος σε ένα όχημα εμπρόσθιας κίνησης, δεν αυξάνουμε το βάρος στον κινητήριο άξονα (αλλά το ακριβώς αντίθετο), με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται ως προς την δυνατότητα ωφέλιμης έλξης! Δηλαδή, σε ένα όχημα με πίσω κίνηση δεν αυξάνεται η ελκτική ικανότητα με την πρόσθετη αύξηση βάρους όταν μάλιστα έχουμε και πλεόνασμα ιπποδύναμης; Ευχαριστώ.

Φυσικά και αυξάνεται η ελκτική ικανότητα σε αυτή την περίπτωση, εξάλλου δεν ανέφερα κάπου το αντίθετο! Απλά, θα πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη ότι η αύξηση βάρους είναι επιθυμητή (ιδανικά) μόνον όταν έχουμε απώλεια πρόσφυσης (σπινάρισμα). Σε κάθε άλλη περίπτωση αυξάνουμε τις τριβές (άνευ αιτίας) και κατ' επέκταση την καταπόνηση του κινητήρα...

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22529

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 27
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

@ Uncle George
Οπότε για να καταλάβουμε και τη λογική του Υπουργείου, που λαμβάνει υπόψη μόνο τα κιλά του απόβαρου του οχήματος για έλξη και όχι το βάρος που μπορεί να τραβήξει καθ΄ομολογία του κατασκευαστή, βεβαίως και η παράμετρος της πρόσφυσης στην έλξη είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και οι ελληνικοί δρόμοι σίγουρα υπολείπονται μακράν των ευρωπαϊκών στο θέμα αυτό, αλλά δεν νομίζω να μπήκε σε αυτή ακριβώς τη λογική ο νομοθέτης, για την προστασία της οδικής ασφάλειας (και της δικής του), οι παράγοντες σταθερότητα και επιβράδυνση είναι εξίσου σημαντικοί αν όχι οι κυριότεροι, οι οποίοι απορρέουν και από το βάρος του ρυμουλκού, άποψή μου είναι πως τα κιλά του ρυμουλκούμενου δεν πρέπει να ξεπερνάνε τα ¾ του απόβαρου του οχήματος για να έχουμε όσο το δυνατό ασφαλή ρυμούλκηση.
#22530

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 887
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 224

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Το συγκεκριμένο ζήτημα θα μπορούσε να αποτελέσει άνετα θέμα διπλωματικής εργασίας σε τμήμα Φυσικής ή Μηχανολογίας. Και μάλιστα δεν θα ήταν μόνο ενδιαφέρον, αλλά θα είχε και πρακτική εφαρμογή, καθότι με την εξαγωγή ενός πολυπαραμετρικού μαθηματικού μοντέλου, θα μπορούσε ο καθένας να υπολογίσει με ακρίβεια το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος έλξης του οχήματός του.

Από κει και πέρα, το πως ακριβώς κατέληξε στο συγκεκριμένο συμπέρασμα ο Έλληνας νομοθέτης, είναι επίσης ένα ενδιαφέρον ζήτημα. Αλλά, εάν σκεφτείς ότι το ίδιο ακριβώς όχημα κυκλοφορεί και στην Γερμανία και στην Ελλάδα, τότε την όποια διαφορά στα κιλά έλξης (τουλάχιστον εγώ προσωπικά) μπορώ να την αποδώσω είτε στην (αναμφισβήτητη) διαφορά συντελεστή πρόσφυσης (εξαιτίας του οδοστρώματος), είτε στο κλασσικό "ρε βάλε ένα όριο ταχύτητας 60 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...", θέμα για το οποίο κάποτε ο συγχωρεμένος ο Σταθάκης είχε αφιερώσει αρκετές εκπομπές, κράζοντας το Υπουργείο Συγκοινωνιών, αλλά που να ιδρώσει το αυτί του εκάστοτε υπευθύνου - ανεύθυνου...

Τέλος, για τον συντελεστή των 3/4 που ανέφερες, όπως καταλαβαίνεις και εσύ, είναι μία "αυθαίρετη" τιμή, η οποία δεν στηρίζεται σε κανέναν υπολογισμό, παρά μόνον στην όποια "λογική". Οπότε μην μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, γιατί θα σε χαρακτηρίσω "Έλληνα Νομοθέτη"... :laugh:

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22531

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 27
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Υπάρχει μια σελίδα που ασχολείται μόνο με τη ρυμούλκηση τροχόσπιτων και λέγεται towcar.info, είναι νομίζω ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την ασφαλή και οικονομική ρυμούλκηση, καθώς και για το τί συμβαίνει στο εξωτερικό σε σύγκριση με την Ελλάδα και νομίζω εάν την περιεργαστείτε λίγο θα βγάλετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα....
#22538

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 27
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Δεν ανάφερα ποτέ την λέξη «συντελεστής» και μάλιστα θέλοντας να βαφτίσω «αυθαίρετα» κάποια καινούρια θεωρία, αλλά έδωσα κατά την άποψή μου πάντα, ένα πεδίο κιλών έλξης περίπου, από την εμπειρία μου και μόνο σαν οδηγός, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την οικονομία και την άνετη οδήγηση, και φυσικά κάτω από τα όρια που θέτουν κατασκευαστές και νομοθέτες, οπότε δεν υπάρχει και πιθανότητα επικίνδυνων παρεξηγήσεων, αυτή η άποψη δεν νομίζω να είναι λάθος σε αυτόν το χώρο που εκφραζόμαστε. Για το θέμα του νομοθέτη και τα όρια έλξης που έχει επιβάλλει, νομίζω πως το να επικεντρωθείς αποκλειστικά και μόνο στον συντελεστή πρόσφυσης ως εξήγηση, αποτελεί νομίζω μονοδιάστατη άποψη και μπορώ να σου αντιπαραθέσω το απλό και λαϊκό παράδειγμα ότι, το φορτωμένο γαϊδουράκι δυσανασχετεί στην ανηφόρα και κλωτσάει άσχημα ενίοτε, μπορούμε με ένα συντελεστή να αποδείξουμε το αίτιο; δηλαδή το ότι το άφησε ο αγωγιάτης ατάιστο; δεν φτάνει, το έχει παράλληλα παραφορτώσει; κάπου πλησιάζουμε, κάθεται και ο αγωγιάτης επάνω επειδή έχει φαρδύ σαμάρι και το βαράει κιόλας; ε σίγουρα θα καταλήξουμε κάπου, κανόνας παλαιός και επιβεβαιωμένος ο οποίος βασίζετε σε μια περισσότερο εμπεριστατωμένη συλλογή δεδομένων, προς εξήγηση του φαινομένου, διότι θα γνωρίζεις άλλωστε, ότι ειδικά στην τεχνολογία αυτοκινήτων σε κάποιους τομείς η θεωρία όταν διδάσκεται δεν μπορεί να αποδώσει πάντα απόλυτα την πραγματικότητα που αναλύει λ.χ στη λειτουργία κινητήρων εσωτερικής καύσεως , αλλά χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για την απόλυτη ταύτισή τους, που ίσως και να μην γίνει ποτέ στα θρανία, ειδικά των χαμηλών βαθμίδων εκπαίδευσης, λόγω πολυπαραμετρικότητας. Για αυτή την πολυπαραμετρικότητα λοιπόν (π.χ. συντελεστής ανθρώπινου λάθους, ωραίο ε;) μην απορρίπτεις απόψεις από την εμπειρία τού καθενός σε αυτό το φόρουμ έστω και μη επιστημονική, διότι ο χώρος δεν είναι αποκλειστικά για ειδικούς του θέματος , αλλά θα μπορούσες να εκλαϊκεύσης, ενοποιημένα πλέον συντελεστές και συμπεράσματα, αφού για να αναρτήσεις τον πινάκα συντελεστών θεωρώ ότι έχεις και τις επιστημονικές γνώσεις. Συμπερασματικά οι απόψεις είναι σεβαστές , ειδικά όταν είναι κατανοητές , προσεκτικές και δεν ξεφεύγουν από τα όρια του κατασκευαστή αλλά και του νομοθέτη αν θέλεις , διότι το να λέμε υπεραπλουστευμένα ότι ο νομοθέτης επειδή βαριέται έβαλε ένα όριο, κάτι που ίσως δε μας αρέσει γιατί έχουμε προεξοφλήσει την ανικανότητά του, ή δε μας βολεύει γιατί εγώ θέλω π.χ αυτό το τροχόσπιτο και δυσανασχετώ επειδή δεν μπορώ να το αποκτήσω λόγω ορίων, ενώ απεναντίας οι κάτοικοι της Νορβηγίας ας πούμε, απολαμβάνουν άλλα όρια και υπηρεσίες, καταλαβαίνεις ότι αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υφιστάμενη κατάσταση της Ελληνικής πραγματικότητας, όπως της ποιότητας των οδοστρωμάτων, ναι βεβαίως εδώ ο συντελεστής πρόσφυσης έχει εφαρμογή , αλλά και στη τεραστία λακκούβα που θα πέσει ο τροχός του υπερφορτωμένου; ρυμουλκούμενου και θα έχει ως συνέπεια την απόθεση του άξονα στο δρόμο ( εδώ ποιός συντελεστής έχει εφαρμογή; σίγουρα κάποιος ), η υπερπίεση της μπίλιας διότι η περιοχή σύνδεσης είναι πρόσφορη για την τοποθέτηση του οικιακού ψυγείου που κουβαλήσαμε στο κάμπινγκ, των πλάγιων ανέμων σε συνδυασμό και την ανώριμη συμπεριφορά των οδηγών με συνέπια τις ανατροπές, το ποσοστό εμπειρίας των οδηγών στη ρυμούλκηση, τον παμπάλαιο στόλο, τα ασυντήρητα τροχόσπιτα (με διάφορες δομικές επεμβάσεις , κλιματιστικά να κρέμονται, υπέρβαρο με οικιακές τουαλέτες, μαρμάρινες λεκάνες κ.τ.λ. και που οι υπεύθυνοι – ανεύθυνοι υπάλληλοι του Υπουργείου ευτυχώς έδωσαν τέλος με την ενεργοποίηση της κοινοτικής οδηγίας περί της υποχρεωτικής έκδοσης έγκρισης τύπου σε όλα τα μεταβιβαζόμενα προς κυκλοφορία τροχόσπιτα όσο κι αν αυτό είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κόστους απόκτησης και ζημίωσε πρόσκαιρα πιστεύω τον εμπορικό κλάδο), το ανάγλυφο του εδάφους της χώρας , βασικός παράγοντας είναι επίσης το υψόμετρο άρα μείωση ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται, γενικά η μη τήρηση του κ.ο.κ καθώς και η αδυναμία ελέγχων τακτικών και έκτακτων και άλλων παραμέτρων που είναι δύσκολο τώρα να αναφέρω λόγω αυτής της πολυπαραμετρικότητας , και κατά τον χρόνο κατάρτισης κάθε νομοσχεδίου για τις οδικές μεταφορές, όπου όλα αυτά τα στοιχεία, τεχνικά, οικονομικά, κοινωνικά ( π.χ συντελεστής παιδείας) επεξεργάζονται και ανάλογα προτείνουν οι ειδικές επιστημονικές επιτροπές, που γνωρίζουν πολύ καλά την υφιστάμενη κατάσταση, όσο κι αν σου φαίνετε αυτό περίεργο, ο νομοθέτης που σημειωτέων σου υπενθυμίζω ότι εσύ και εγώ έχουμε εκλέξει και φυσικά δεν έχει ιδέα επί του θέματος, απλός ψηφίζει συμφώνα και με την κομματική κατεύθυνση που έχει πάρει από τους εντολείς του, δηλαδή στην ουσία όλους εμάς, εκ περιτροπής φυσικά. Σίγουρα υπάρχουν πολλά στραβά στην Ελληνική πραγματικότητα, αλλά στο θέμα βάρος και έλξη επί του παρόντος θα υπερασπιστώ τον νομοθέτη κι ας με έχεις ήδη ταυτίσει με αυτόν , λίγο μεροληπτικά ίσως έστω και χαριτολογώντας, γιατί πρέπει πρωτίστως να νομοθετεί με κύρια προτεραιότητα την οδική ασφάλεια, η οποία πρέπει να επιβάλλεται με ρεαλισμό και αντικειμενικότητα πάνω στα κατά γενική ομολογία προβληματικά Ελληνικά δεδομένα και σε δεύτερο βαθμό να επιτρέπει να χρησιμοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες ενός οχήματος . Προτείνω λοιπόν να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο towcar.info εισάγοντας όποια δεδομένα θέλεις και τότε θα καταλάβεις ότι η όποια λογική της ανωτέρω σελίδας ταιριάζει και με τη δική μου άποψη για τα λίγα ¾ αλλά και με του Έλληνα νομοθέτη τουλάχιστον όσο αφορά την με ασφάλεια, οικονομική αλλά και άνετη ρυμούλκηση και όχι βέβαια με τις νόμιμες μεν, αλλά οριακές άρα και εν δυνάμει ποιό επικίνδυνες καταστάσεις....
#22541

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 27
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

AGGELIS-LIZA έγραψε: Δεν ανάφερα ποτέ την λέξη «συντελεστής» και μάλιστα θέλοντας να βαφτίσω «αυθαίρετα» κάποια καινούρια θεωρία, αλλά έδωσα κατά την άποψή μου πάντα, ένα πεδίο κιλών έλξης περίπου, από την εμπειρία μου και μόνο σαν οδηγός, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την οικονομία και την άνετη οδήγηση, και φυσικά κάτω από τα όρια που θέτουν κατασκευαστές και νομοθέτες, οπότε δεν υπάρχει και πιθανότητα επικίνδυνων παρεξηγήσεων, αυτή η άποψη δεν νομίζω να είναι λάθος σε αυτόν το χώρο που εκφραζόμαστε. Για το θέμα του νομοθέτη και τα όρια έλξης που έχει επιβάλλει, νομίζω πως το να επικεντρωθείς αποκλειστικά και μόνο στον συντελεστή πρόσφυσης ως εξήγηση, αποτελεί νομίζω μονοδιάστατη άποψη και μπορώ να σου αντιπαραθέσω το απλό και λαϊκό παράδειγμα ότι, το φορτωμένο γαϊδουράκι δυσανασχετεί στην ανηφόρα και κλωτσάει άσχημα ενίοτε, μπορούμε με ένα συντελεστή να αποδείξουμε το αίτιο; δηλαδή το ότι το άφησε ο αγωγιάτης ατάιστο; δεν φτάνει, το έχει παράλληλα παραφορτώσει; κάπου πλησιάζουμε, κάθεται και ο αγωγιάτης επάνω επειδή έχει φαρδύ σαμάρι και το βαράει κιόλας; ε σίγουρα θα καταλήξουμε κάπου, κανόνας παλαιός και επιβεβαιωμένος ο οποίος βασίζετε σε μια περισσότερο εμπεριστατωμένη συλλογή δεδομένων, προς εξήγηση του φαινομένου, διότι θα γνωρίζεις άλλωστε, ότι ειδικά στην τεχνολογία αυτοκινήτων σε κάποιους τομείς η θεωρία όταν διδάσκεται δεν μπορεί να αποδώσει πάντα απόλυτα την πραγματικότητα που αναλύει λ.χ στη λειτουργία κινητήρων εσωτερικής καύσεως , αλλά χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για την απόλυτη ταύτισή τους, που ίσως και να μην γίνει ποτέ στα θρανία, ειδικά των χαμηλών βαθμίδων εκπαίδευσης, λόγω πολυπαραμετρικότητας. Για αυτή την πολυπαραμετρικότητα λοιπόν (π.χ. συντελεστής ανθρώπινου λάθους, ωραίο ε;) μην απορρίπτεις απόψεις από την εμπειρία τού καθενός σε αυτό το φόρουμ έστω και μη επιστημονική, διότι ο χώρος δεν είναι αποκλειστικά για ειδικούς του θέματος , αλλά θα μπορούσες να εκλαϊκεύσης, ενοποιημένα πλέον συντελεστές και συμπεράσματα, αφού για να αναρτήσεις τον πινάκα συντελεστών θεωρώ ότι έχεις και τις επιστημονικές γνώσεις. Συμπερασματικά οι απόψεις είναι σεβαστές , ειδικά όταν είναι κατανοητές , προσεκτικές και δεν ξεφεύγουν από τα όρια του κατασκευαστή αλλά και του νομοθέτη αν θέλεις , διότι το να λέμε υπεραπλουστευμένα ότι ο νομοθέτης επειδή βαριέται έβαλε ένα όριο, κάτι που ίσως δε μας αρέσει γιατί έχουμε προεξοφλήσει την ανικανότητά του, ή δε μας βολεύει γιατί εγώ θέλω π.χ αυτό το τροχόσπιτο και δυσανασχετώ επειδή δεν μπορώ να το αποκτήσω λόγω ορίων, ενώ απεναντίας οι κάτοικοι της Νορβηγίας ας πούμε, απολαμβάνουν άλλα όρια και υπηρεσίες, καταλαβαίνεις ότι αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υφιστάμενη κατάσταση της Ελληνικής πραγματικότητας, όπως της ποιότητας των οδοστρωμάτων, ναι βεβαίως εδώ ο συντελεστής πρόσφυσης έχει εφαρμογή , αλλά και στη τεραστία λακκούβα που θα πέσει ο τροχός του υπερφορτωμένου; ρυμουλκούμενου και θα έχει ως συνέπεια την απόθεση του άξονα στο δρόμο ( εδώ ποιος συντελεστής έχει εφαρμογή; σίγουρα κάποιος ), η υπερπίεση της μπίλιας διότι η περιοχή σύνδεσης είναι πρόσφορη για την τοποθέτηση του οικιακού ψυγείου που κουβαλήσαμε στο κάμπινγκ, των πλάγιων ανέμων σε συνδυασμό και την ανώριμη συμπεριφορά των οδηγών με συνέπεια τις ανατροπές, το ποσοστό εμπειρίας των οδηγών στη ρυμούλκηση, τον παμπάλαιο στόλο, τα ασυντήρητα τροχόσπιτα (με διάφορες δομικές επεμβάσεις , κλιματιστικά να κρέμονται, υπέρβαρο με οικιακές τουαλέτες, μαρμάρινες λεκάνες κ.τ.λ. και που οι υπεύθυνοι – ανεύθυνοι υπάλληλοι του Υπουργείου ευτυχώς έδωσαν τέλος με την ενεργοποίηση της κοινοτικής οδηγίας περί της υποχρεωτικής έκδοσης έγκρισης τύπου σε όλα τα μεταβιβαζόμενα προς κυκλοφορία τροχόσπιτα όσο κι αν αυτό είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κόστους απόκτησης και ζημίωσε πρόσκαιρα πιστεύω τον εμπορικό κλάδο), το ανάγλυφο του εδάφους της χώρας , βασικός παράγοντας είναι επίσης το υψόμετρο άρα μείωση ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται, γενικά η μη τήρηση του κ.ο.κ καθώς και η αδυναμία ελέγχων τακτικών και έκτακτων και άλλων παραμέτρων που είναι δύσκολο τώρα να αναφέρω λόγω αυτής της πολυπαραμετρικότητας , και κατά τον χρόνο κατάρτισης κάθε νομοσχεδίου για τις οδικές μεταφορές, όπου όλα αυτά τα στοιχεία, τεχνικά, οικονομικά, κοινωνικά ( π.χ συντελεστής παιδείας) επεξεργάζονται και ανάλογα προτείνουν οι ειδικές επιστημονικές επιτροπές, που γνωρίζουν πολύ καλά την υφιστάμενη κατάσταση, όσο κι αν σου φαίνεται αυτό περίεργο, ο νομοθέτης που σημειωτέων σου υπενθυμίζω ότι εσύ και εγώ έχουμε εκλέξει και φυσικά δεν έχει ιδέα επί του θέματος, απλός ψηφίζει σύμφωνα και με την κομματική κατεύθυνση που έχει πάρει από τους εντολείς του, δηλαδή στην ουσία όλους εμάς, εκ περιτροπής φυσικά. Σίγουρα υπάρχουν πολλά στραβά στην Ελληνική πραγματικότητα, αλλά στο θέμα βάρος και έλξη επί του παρόντος θα υπερασπιστώ τον νομοθέτη κι ας με έχεις ήδη ταυτίσει με αυτόν , λίγο μεροληπτικά ίσως έστω και χαριτολογώντας, γιατί πρέπει πρωτίστως να νομοθετεί με κύρια προτεραιότητα την οδική ασφάλεια, η οποία πρέπει να επιβάλλεται με ρεαλισμό και αντικειμενικότητα πάνω στα κατά γενική ομολογία προβληματικά Ελληνικά δεδομένα και σε δεύτερο βαθμό να επιτρέπει να χρησιμοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες ενός οχήματος . Προτείνω λοιπόν να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο towcar.info εισάγοντας όποια δεδομένα θέλεις και τότε θα καταλάβεις ότι η όποια λογική της ανωτέρω σελίδας ταιριάζει και με τη δική μου άποψη για τα λίγα ¾ αλλά και με του Έλληνα νομοθέτη τουλάχιστον όσο αφορά την με ασφάλεια, οικονομική αλλά και άνετη ρυμούλκηση και όχι βέβαια με τις νόμιμες μεν, αλλά οριακές άρα και εν δυνάμει ποιό επικίνδυνες καταστάσεις....

#22542

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 887
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 224

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Αν και πλέον είμαστε ξεκάθαρα off-topic (με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται), θα αναφέρω τα ακόλουθα, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις…

1. Δήλωσα εξαρχής άσχετος με το θέμα “τροχόσπιτο”, αλλά μπήκα στην διαδικασία να παραθέσω συγκεκριμένους μαθηματικούς τύπους (ανατρέχοντας στα σκονισμένα βιβλία της σχολής), γιατί διάβασα την πρόταση (σου)…

AGGELIS-LIZA έγραψε: ...στο θέμα της ρυμούλκησης ρυμουλκούμενου οχήματος η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση και βάρους ακόμα και ύψους...

Όπως αντιλαμβάνεσαι, η συγκεκριμένη πρόταση είναι παντελώς λανθασμένη, διότι η ιπποδύναμη οχήματος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το βάρος και το ύψος του οχήματος! Αλλά ακόμη και εάν θεωρούσαμε ότι λόγω κεκτημένης ταχύτητας γραψίματός σου εννοούσες την φράση ελκτική δύναμη (αντί της λέξης ιπποδύναμη) και πάλι η συγκεκριμένη πρόταση είναι λανθασμένη, αφού το ύψος (οχήματος ή ρυμουλκούμενου) δεν έχει καμία απολύτως σχέση.
Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, η συγκεκριμένη πρόταση είναι παντελώς λανθασμένη, γι αυτό και η όποια παρέμβασή μου (ως Μηχανολόγος και όχι ως τροχοσπιτάς)…

2. Εφόσον μελέτησες το site που παρέθεσες, το οποίο αναμφισβήτητα είναι πάρα πολύ χρήσιμο (και ιδίως οι μελλοντικοί τροχοσπιτάδες οφείλουν να σε ευγνωμονούν γι αυτό), φαντάζομαι ότι δεν έδωσες ιδιαίτερη προσοχή στον “κανόνα του 85%” ( towcar.info/GB/towing.php ) ή δεν το μετέφρασες – υπολόγισες σωστά.

Ο εν λόγω κανόνας αναφέρει ότι: “Γενικά, το βάρος του φορτωμένου ρυμουλκούμενου (τροχόσπιτου) δεν πρέπει να υπερβαίνει το 85% του ρυμουλκού (οχήματος). Για τους έμπειρους οδηγούς ο συντελεστής μπορεί να αυξηθεί στο 100%, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 100%”.

Συνεπώς και εάν επιθυμούμε να είμαστε απολύτως ακριβείς:
A) Το 85% αντιστοιχεί ~5/6 και όχι στα 3/4 που ανέφερες (75%)!
Β) Ο εν λόγω “κανόνας” δεν είναι νομοθετημένος, αλλά μία σύσταση (not legislated, but a recommendation), διότι στην περίπτωση των “έμπειρων οδηγών” το ίδιο το site του αναγνωρίζει την ικανότητα έλξης έως και 100%!
Γ) Ο εκάστοτε νομοθέτης δεν έχει (σε καμία περίπτωση) την δικαιοδοσία να "αποκλείσει" τον εκάστοτε έμπειρο οδηγό, επειδή ο άπειρος μπορεί να είναι και επιπόλαιος!

3. Επειδή δεν είμαι τροχοσπιτάς (όπως δεν είσαι και εσύ), αρκέστηκα (μόνον) στην παράθεση (αναμφισβήτητων) μαθηματικών τύπων και όχι (προσωπικών ή φιλικών) απόψεων, διότι άλλο η θεωρία (απόψεις) και άλλο η πράξη (προσωπική εμπειρία)... ;)

4. Τέλος και σχετικά με την φράση μου: Οπότε μην μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, γιατί θα σε χαρακτηρίσω "Έλληνα Νομοθέτη", νομίζω ότι κατάλαβες ότι όντως χαριτολογούσα, οπότε και νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης…

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22543

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Πρόσφατα στο Forum

Online E-Campers

Αυτή τη στιγμή online 454 επισκέπτες και 2 μέλη

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

E-Camping Blog

  • Και για κάμπινγκ πάμε με... Makita!
    Και για κάμπινγκ πάμε με... Makita! Είσαι λάτρης της φύσης και δεν θέλεις να εγκαταλείψεις τις ανέσεις που σου προσφέρει η τεχνολογία; Η Makita, παγκόσμιος ηγέτης…

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Αυτή τη στιγμή online 454 επισκέπτες και 2 μέλη

Kubik-Rubik Joomla! Extensions