Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης ενός ιχ

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

Dimitrisvan απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Καλημέρα
Επειδή δεν έχω μπει ακόμα στο χώρο του κάμπινγκ, αν θέλεις μπορείς να αναφέρεις μερικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην μόνιμη εγκατάσταση. Βέβαια έχω ένα φίλο που με βοηθάει όσο μπορεί. Η εγκατάσταση θα γίνει στην Πιερία.
#22443

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 943
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 246

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Είμαι άσχετος με το θέμα “τροχόσπιτο”, συνεπώς η ερώτησή μου μπορεί και να είναι για γέλια, αλλά εάν δεν ρωτήσω ποτέ δεν θα μάθω και ποτέ:

Εφόσον ολοκληρωθεί η νόμιμη διαδικασία της πώλησης τροχόσπιτου (συρόμενου) και κάποιος δεν επιθυμεί την συνέχιση της διαδικασίας για την έλξη – μετακίνηση αυτού, δεν μπορεί να πληρώσει μία εταιρία οδικής βοήθειας (για μικρό τροχόσπιτο) ή μια εταιρία ειδικών μεταφορών (για μεγάλο τροχόσπιτο) και να το μεταφέρει (άπαξ) όπου επιθυμεί?

Στην δε περίπτωση ελέγχου - ερώτησης για τον τρόπο μεταφοράς, μπορεί κάλλιστα να προσκομίσει το παραστατικό μεταφοράς - μετακίνησης…

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22444

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Φίλε Δημήτρη, θα προσπαθήσω να σε κατατοπίσω πάντα όμως σύμφωνα με τις δικές μου απόψεις επί του θέματος και αυτό διότι αφενός η εμπειρία μου βασίζεται σε γεγονότα και απόψεις φίλων μου αλλά και από δικές μου παρατηρήσεις στα χρόνια ενασχόλησης μου με το κάμπινγκ και αφετέρου διότι οι απόψεις του καθενός είναι εντελώς υποκειμενικές . Νομίζω ότι θα πρέπει πρώτα να ασχοληθούμε λίγο με το φιλοσοφικό κομμάτι του θέματος δηλαδή, γιατί θέλω να το κάνω, τι ανάγκες θέλω να καλύψω στη ζωή μου, στην οικογένειά μου αρέσει; ή θέλω το προσωπικό μου ησυχαστήριο κ.ο.κ. Αφού λοιπόν κάπου καταλήξουμε πρέπει να αναλογιστούμε πώς συνδυάζεται η πάγια ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου για διακοπές με τον προσωρινό χαρακτήρα της φύσης του τροχόσπιτου, το γιατί θα το καταλάβεις πιστεύω παρακάτω. Πρώτα θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το τροχόσπιτο είναι ένα όχημα και η χρήση του προορίζεται για τους δρόμους σε συνδυασμό με τη φύση και τις διακοπές και όχι για μια εντελώς στατική κατάσταση. Το ότι στην Ελλάδα επικρατεί σε συντριπτική πλειοψηφία η στατική κατάσταση αυτό οφείλεται σε παράγοντες οικονομικούς κυρίως, οδικού δικτύου, μικρών αυτοκινήτων, μηδαμινών υποδομών υποστήριξης , πολύ παλαιός στόλος, άλλα το κυριότερο η διαρκής επιθυμία του Έλληνα για απόκτηση εξοχικού. Θεμιτή η κάλυψη της επιθυμίας; ναι, σωστός όμως ο τρόπος κάλυψης με τροχόσπιτο της συγκεκριμένης επιθυμίας : αυτό θα το δούμε παρακάτω. Θ απαριθμήσω τους τρόπους κατοχής και χρήσης ενός τροχόσπιτου από αυτόν που είναι ο ποιό σωστός κατά τη άποψή μου έως τον ποιό ασύμφορο. Ο ποιό σωστός και οικονομικότερος τελικά τρόπος είναι να αγοράσεις ένα τροχόσπιτο καινούριό ή σωστά συντηρημένο μεταχειρισμένο, το οποίο ήταν σε κίνηση, χωρίς δομικές παρεμβάσεις, τρύπες και άλλα, να τηρεί όλες τις προδιαγραφές , να ζυγίζει έως και τα ¾ των κιλών που μπορεί να έλξη το αυτοκίνητό σου. Να βρίσκεται παρκαρισμένο στο χώρο σου ή σε παρκινγκ και να πηγαίνεις όπου θέλεις, όποτε θέλεις και όσο θέλεις . Ο δεύτερος καλύτερος τρόπος είναι να νοικιάσεις θέση με το χρόνο σε κάμπινγκ αρκεί το τροχόσπιτο να μπορεί ανά πάσα στιγμή να κινηθεί δηλαδή να έχει όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις κυκλοφορίας. Ο τρίτος τρόπος είναι να νοικιάσεις τροχόσπιτο από το κάμπινγκ με όλα του τα παρελκόμενα και μόνο, το γιατί μόνο, θα σου το εξηγήσω παρακάτω και ο τελευταίως και χειρότερος κατά τη γνώμη μου είναι να τοποθετήσεις ιδιόκτητο αταξινόμητο χωρίς προϋποθέσεις κυκλοφορίας τροχόσπιτο, σε κάμπινγκ με το χρόνο. Θα ασχοληθούμε με την τελευταία περίπτωση και αυτό διότι είναι αρκετά συχνή . Βάζοντας ή αγοράζοντας από κάποιον άλλο ιδιοκτήτη ένα τροχόσπιτο σε ένα κάμπινγκ ένα είναι το σίγουρο, ότι θα ακολουθείς κανόνες και οι κανόνες υποτίθεται πρέπει να τηρούνται από όλους . Με τον καιρό κάτι η χαλάρωση κάτι η φιλία (και καλά)με τον ιδιοκτήτη, αρχίζεις και συμπεριφέρεσαι σαν το εξοχικό που πάντα ήθελες , που εντωμεταξύ το έχεις πλέον διαμορφώσει, όπως ψυγεία μεγάλα, ηλεκτρικές κουζίνες, τραπεζοκαθίσματα, ανεμιστήρες, πλυντήρια ρούχων, πιάτων, πέργκολες μεταλλικές, πέργκολες ξύλινες , κλιματιστικά, πλακάκια στο δάπεδο ,βότσαλα παντού ,φράχτες, ταμπέλα προσοχή σκύλος, χτιστό μπάρμπεκιου και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ο ιδιοκτήτης τα βλέπει; βεβαίως και τα βλέπει και φυσικά τρίβει τα χέρια του, το γιατί; Θα το καταλάβεις σύντομα. Η αρχή της εγκατάστασης συνήθως γίνεται την Άνοιξη, κανονίζονται ενοίκια ρεύματα νερά κ.τ.λ. και όλα ήσυχα. Το καλοκαιράκι εμφανίζονται οι κατασκηνωτές διότι ένα κάμπινγκ δε ζει μόνο από τους μόνιμους . Εσύ ως μόνιμος και νομίζοντας ότι εκπλήρωσες το όνειρο σου συμπεριφέρεσαι και με το δίκιο σου, οριακά έκτος κανονισμού οι περιστασιακοί κατασκηνωτές διαμαρτύρονται, όπως πάλι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή να καταντήσεις ο χωροφύλακας του κάμπινγκ. Ο ιδιοκτήτης καταγράφει συμπεριφορές . Σχέσεις με όμορους τροχοσπιτάδες. Εδώ τα πράγματα είναι ποιό σοβαρά. Η αρχή είναι φιλική κατόπιν γίνεται ποιό θερμή και στο τέλος ή θα παγώσει ή θα εκραγεί . Η τακτική του ιδιοκτήτη να τοποθετεί τα τροχόσπιτα με τους μόνιμους το ένα δίπλα στο άλλο έχει μεν το καλό της άμεσης φιλίας με το γείτονα όμως επειδή είναι γρήγορη εκεί είναι και το πρόβλημα πολύ συχνά τα χνώτα δεν ταιριάζουν τα κουτσομπολιά αναπτύσσονται, οι φήμες οργιάζουν και πλέον ανοιχτά επέρχεται η σύγκρουση, και με τους γείτονες αλλά και με τον ιδιοκτήτη . Τώρα θα μου πεις εντάξει με τους γείτονες ρε φίλε δεν ξανά μιλάω και τελείωσε, με τον ιδιοκτήτη για σκέψου μπορείς να τσακωθείς η όχι; Θα μου πεις βεβαίως και μπορώ και αυτός τότε θα σου πει: μάζεψε τα μπογαλάκια σου και δρόμο. Εσύ τότε τι κάνεις ; εντάξει την προίκα θα φέρεις φορτηγό και θα τα φορτώσεις, το τροχόσπιτο τρακονταετίας τουλάχιστον το οποίο όχι μόνο δεν κινείται τυπικά και νόμιμα άλλα ούτε ουσιαστικά και παράνομα, τι θα το κάνεις; Ε; Ο ιδιοκτήτης θα σε απειλεί ότι θα στο βγάλει στο δρόμο ή ότι θα ειδοποιήσει την τροχαία (έχουν γίνει αυτά) και εσύ τότε θα έχεις καταλάβει ότι έχεις μπλέκει άσχημα. Τότε η μόνη λύση θα είναι να σκύψεις το κεφάλι και να υπομένεις πλέον τα καπρίτσια του ιδιοκτήτη αλλά και των γειτόνων που στο μεταξύ έχουν πάρει το μέρος του και να ξεκινήσεις διαδικασίες πώλησης με αναμφίβολα όμως αποτελέσματα. Τ α γράφω αυτά ως μία από τις δεκάδες των περιπτώσεων που μπορεί να έχουν συμβεί, πρώτον γιατί όχι ότι θα συμβούν απαραίτητα και σε σένα, ( ότι έχουν συμβεί και χειρότερα έχουν συμβεί) αλλά για να τονίσω τον προσωρινό χαρακτήρα του τροχόσπιτου (ναι σαράντα χρόνια να έχεις τροχόσπιτο αλλά η χρήση να είναι περιστασιακή) και για τη λογική που πρέπει να χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο όχημα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω με τα λεγόμενά μου μα να ξέρεις ότι η ελευθερία είναι το μεγαλύτερο προνόμιο που κατακτά στη ζωή του ο άνθρωπος σε κάθε τομέα και εν μέρη το προνόμιο αυτό το προσφέρει και ένα τροχόσπιτο, για αυτό θα πρέπει να μην το εγκλωβίζουμε. Η επιλογή δική σου και ελπίζω να σε βοήθησα. Θοδωρής
#22447
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Vagattack, FEEDO

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Φίλε Ungle George από όσο γνωρίζω δικαίωμα ρυμούλκησης τροχόσπιτου ταξινομημένου ή μη αλλά χωρίς σημείωμα ρυμούλκησης έχουν σίγουρα οι εταιρείες πώλησης τροχόσπιτων. Τώρα οι εταιρείες οδικής βοήθειας που εξειδικεύονται στη ρυμούλκηση τροχόσπιτων σίγουρα ρυμουλκούν εφόσον λογικά στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έγινε εκ τον προτέρων προσκομίστηκε και το σημείωμα ρυμούλκησης. Για έκτακτη χωρίς συμβόλαιο ρυμούλκηση λογικά θα ζητηθεί το σημείωμα. Για μεταφορά και όχι ρυμούλκηση δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα σημειώματος.
#22449

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 4
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

NEKTARIOS απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ.ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΛΞΗΣ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ ΔΗΛ. ΤΟ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ).ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΒΑΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ 1870 ΚΙΛΑ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1500 ΚΙΛΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 1500 ΚΙΛΑ ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ.ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ........
#22450

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Να κάνω μια ερώτηση, τι όχημα είναι αυτό με το απόβαρο 1500 κιλά;
#22451

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Και κάτι ακόμα, το απόβαρο ενός οχήματος από πού προκύπτει; Από έγγραφο, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος;
#22452

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Έκανα τις παραπάνω ερωτήσεις γιατί και το δικό μου όχημα έχει απόβαρο 1500 κιλά και τα κιλά που τραβάει συμφώνα με το βιβλίο τεχνικών στοιχείων είναι 1500 κιλά με κλίση 12% και 1600 με κλίση έως 8%, άρα μιλάμε τα 1870 κιλά τράβηγμα οφείλονται στην μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα λόγω ιπποδύναμης έτσι δεν είναι;
#22453

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 11

AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Ο νόμος απ’ όσο γνωρίζω δεν έχει αλλάξει για τον τρόπο και τα κιλά ρυμούλκησης , ο υπάλληλος σωστά σου είπε ότι σύμφωνα με το απόβαρο του οχήματος θα τραβήξεις ανάλογο μικτό ρυμουλκούμενου και αυτό διότι μπορεί ο κατασκευαστής να δίνει έλξη 2000 κιλά ας πούμε και το απόβαρο να είναι 1500 κιλά με ένα μοτέρ θηρίο και να δίνει αυτά τα κιλά για καθαρά τεχνικούς και συνάμα τυχαίους και οριακούς λόγους ( π.χ. η αποκόλληση ενός άλλου οχήματος από λάσπη δηλαδή μία προσωρινή κατάσταση) άλλα στο θέμα της ρυμούλκησης ρυμουλκούμενου οχήματος η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση και βάρους ακόμα και ύψους . εάν μπορούσαμε να εγγυηθούμε πλήρη φορτίο στο ρυμουλκό τότε θα τραβάγαμε παραπάνω , αλλά δυστυχώς αυτά δεν γίνονται και ο νομοθέτης είναι αναγκασμένος να λαμβάνει υπόψη μόνο το απόβαρο.
#22454

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δημοσιεύσεις: 943
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 246

Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν

Αν δούμε το όλο θέμα από την πλευρά της Φυσικής – Μηχανικής:

Ισχύει ότι: Zi = Ζka – W
Zi: Ωφέλιμη δύναμη έλξης
Ζka: Δύναμη κινητήριου άξονα
W: Σύνολο αντιστάσεων

Συμπέρασμα #1: Για να υφίσταται κίνηση, άρα και ικανότητα έλξης (Zi), θα πρέπει η δύναμη του κινητηρίου άξονα (Ζka) να είναι μεγαλύτερη του συνόλου των αντιστάσεων (W).

Ισχύει ότι: Zκa = n * (270*N/V)
Zκa: Δύναμη κινητήριου άξονα
n: Συντελεστής απόδοσης κινητήρα
N: Ισχύς κινητήρα [PS]
V: Ταχύτητα [km/h]

Συμπέρασμα #2: Η δύναμη του κινητηρίου άξονα (Zκa) είναι ανάλογη της ισχύος του κινητήρα (N) και αντιστρόφως ανάλογη της ταχύτητας του οχήματος (V). Καμία άλλη παράμετρος δεν παίζει ρόλο!

Ισχύει ότι: Zt = μ * Gka
Zt: Δύναμη τριβής
μ: Συντελεστής πρόσφυσης
Gka: Βάρος στον κινητήριο άξονα [kN]

Συμπέρασμα #3: Η δύναμη τριβής (Zt), η οποία αναπτύσσεται μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος, είναι ανάλογη του συντελεστή πρόσφυσης και του βάρους επί του κινητήριου άξονα (Gka). Όσο πιο ολισθηρό είναι το οδόστρωμα ή λεπτά / φθαρμένα τα ελαστικά, τόσο μειώνεται η δύναμη τριβής!

Συμπέρασμα #4: Αυξάνοντας το βάρος σε ένα όχημα εμπρόσθιας κίνησης, δεν αυξάνουμε το βάρος στον κινητήριο άξονα (αλλά το ακριβώς αντίθετο), με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται ως προς την δυνατότητα ωφέλιμης έλξης!

Συμπέρασμα #5: Αυξάνοντας το πλάτος πέλματος ελαστικού (κινητήριων τροχών), αυξάνουμε το συντελεστή πρόσφυσης μεν, αλλά και το σύνολο των αντιστάσεων (τριβές) δε!

Ισχύει ότι: W = Wo + Wρ + Ws + Wκ + Wε
W: Σύνολο αντιστάσεων
Wo: Αντίσταση οχήματος
Wρ : Αντίσταση ρυμουλκούμενου
Ws : Αντίσταση κλίσης οδοστρώματος
Wκ : Αντίσταση καμπύλης (στροφής) δρόμου
Wε : Ειδική αντίσταση εκκίνησης

Συμπέρασμα #6: Η συνολική αντίσταση κατά την έλξη (και εφόσον οι αντιστάσεις Wο, Wρ, Wε θεωρούνται σταθερές σε δεδομένο αυτοκίνητο και ρυμουλκούμενο) είναι ανάλογη της κλίσης του οδοστρώματος (ανωφέρεια) και της καμπύλης (στροφής) αυτού.

Συμπέρασμα #7: Η ελκτική ικανότητα οχήματος, είναι απόλυτα λογικό να είναι μειωμένη κατά την έλξη σε οδόστρωμα υπό κλίση (ανωφέρεια)! Γι αυτό ακριβώς το λόγο και παρουσιάζονται διαφορές στις τιμές, μεταξύ ικανότητας έλξης σε ευθεία και σε ανωφέρεια, γι αυτό ακριβώς το λόγο και κανονικά θα έπρεπε να υφίσταται μόνον η τιμή βάρους έλξης υπό κλίση 12%.


@ Νεκτάριος…

Μην σου κάνει εντύπωση η διαφορά στην (άδεια) ικανότητα έλξης οχημάτων μεταξύ Ελλάδας και χωρών της ΕΕ, διότι ο συντελεστής πρόσφυσης εξαρτάται και από την ποιότητα του εκάστοτε οδοστρώματος. Συνεπώς, εάν σκεφτείς την ποιότητα των ελληνικών οδοστρωμάτων, τότε μπορείς εύκολα να καταλάβεις το γιατί ο “νομοθέτης” μειώνει την τιμή, ώστε να παίξει μπάλα εκ του ασφαλούς και να μην βρεθεί ποτέ “εκτεθειμένος”.

Το να κατασκευάσουμε ποιοτικότερα οδοστρώματα, εννοείται ότι δεν υφίσταται καν ούτε σαν ιδέα… ;)

I don't care cause I m not the best! There are many worse...
#22457

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ