Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης ενός ιχ
- Dimitrisvan
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 4
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Dimitrisvan απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Επειδή δεν έχω μπει ακόμα στο χώρο του κάμπινγκ, αν θέλεις μπορείς να αναφέρεις μερικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην μόνιμη εγκατάσταση. Βέβαια έχω ένα φίλο που με βοηθάει όσο μπορεί. Η εγκατάσταση θα γίνει στην Πιερία.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Uncle George
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 943
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 246
Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Εφόσον ολοκληρωθεί η νόμιμη διαδικασία της πώλησης τροχόσπιτου (συρόμενου) και κάποιος δεν επιθυμεί την συνέχιση της διαδικασίας για την έλξη – μετακίνηση αυτού, δεν μπορεί να πληρώσει μία εταιρία οδικής βοήθειας (για μικρό τροχόσπιτο) ή μια εταιρία ειδικών μεταφορών (για μεγάλο τροχόσπιτο) και να το μεταφέρει (άπαξ) όπου επιθυμεί?
Στην δε περίπτωση ελέγχου - ερώτησης για τον τρόπο μεταφοράς, μπορεί κάλλιστα να προσκομίσει το παραστατικό μεταφοράς - μετακίνησης…
I don't care cause I m not the best! There are many worse...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- NEKTARIOS
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 4
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
NEKTARIOS απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AGGELIS-LIZA
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 64
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
AGGELIS-LIZA απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Uncle George
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 943
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 246
Uncle George απάντησε στο θέμα: Αγορά τροχοσπιτου πάνω από το όριο έλξης εν
Ισχύει ότι: Zi = Ζka – W
Zi: Ωφέλιμη δύναμη έλξης
Ζka: Δύναμη κινητήριου άξονα
W: Σύνολο αντιστάσεων
Συμπέρασμα #1: Για να υφίσταται κίνηση, άρα και ικανότητα έλξης (Zi), θα πρέπει η δύναμη του κινητηρίου άξονα (Ζka) να είναι μεγαλύτερη του συνόλου των αντιστάσεων (W).
Ισχύει ότι: Zκa = n * (270*N/V)
Zκa: Δύναμη κινητήριου άξονα
n: Συντελεστής απόδοσης κινητήρα
N: Ισχύς κινητήρα [PS]
V: Ταχύτητα [km/h]
Συμπέρασμα #2: Η δύναμη του κινητηρίου άξονα (Zκa) είναι ανάλογη της ισχύος του κινητήρα (N) και αντιστρόφως ανάλογη της ταχύτητας του οχήματος (V). Καμία άλλη παράμετρος δεν παίζει ρόλο!
Ισχύει ότι: Zt = μ * Gka
Zt: Δύναμη τριβής
μ: Συντελεστής πρόσφυσης
Gka: Βάρος στον κινητήριο άξονα [kN]
Συμπέρασμα #3: Η δύναμη τριβής (Zt), η οποία αναπτύσσεται μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος, είναι ανάλογη του συντελεστή πρόσφυσης και του βάρους επί του κινητήριου άξονα (Gka). Όσο πιο ολισθηρό είναι το οδόστρωμα ή λεπτά / φθαρμένα τα ελαστικά, τόσο μειώνεται η δύναμη τριβής!
Συμπέρασμα #4: Αυξάνοντας το βάρος σε ένα όχημα εμπρόσθιας κίνησης, δεν αυξάνουμε το βάρος στον κινητήριο άξονα (αλλά το ακριβώς αντίθετο), με ότι αυτό αρνητικά συνεπάγεται ως προς την δυνατότητα ωφέλιμης έλξης!
Συμπέρασμα #5: Αυξάνοντας το πλάτος πέλματος ελαστικού (κινητήριων τροχών), αυξάνουμε το συντελεστή πρόσφυσης μεν, αλλά και το σύνολο των αντιστάσεων (τριβές) δε!
Ισχύει ότι: W = Wo + Wρ + Ws + Wκ + Wε
W: Σύνολο αντιστάσεων
Wo: Αντίσταση οχήματος
Wρ : Αντίσταση ρυμουλκούμενου
Ws : Αντίσταση κλίσης οδοστρώματος
Wκ : Αντίσταση καμπύλης (στροφής) δρόμου
Wε : Ειδική αντίσταση εκκίνησης
Συμπέρασμα #6: Η συνολική αντίσταση κατά την έλξη (και εφόσον οι αντιστάσεις Wο, Wρ, Wε θεωρούνται σταθερές σε δεδομένο αυτοκίνητο και ρυμουλκούμενο) είναι ανάλογη της κλίσης του οδοστρώματος (ανωφέρεια) και της καμπύλης (στροφής) αυτού.
Συμπέρασμα #7: Η ελκτική ικανότητα οχήματος, είναι απόλυτα λογικό να είναι μειωμένη κατά την έλξη σε οδόστρωμα υπό κλίση (ανωφέρεια)! Γι αυτό ακριβώς το λόγο και παρουσιάζονται διαφορές στις τιμές, μεταξύ ικανότητας έλξης σε ευθεία και σε ανωφέρεια, γι αυτό ακριβώς το λόγο και κανονικά θα έπρεπε να υφίσταται μόνον η τιμή βάρους έλξης υπό κλίση 12%.
@ Νεκτάριος…
Μην σου κάνει εντύπωση η διαφορά στην (άδεια) ικανότητα έλξης οχημάτων μεταξύ Ελλάδας και χωρών της ΕΕ, διότι ο συντελεστής πρόσφυσης εξαρτάται και από την ποιότητα του εκάστοτε οδοστρώματος. Συνεπώς, εάν σκεφτείς την ποιότητα των ελληνικών οδοστρωμάτων, τότε μπορείς εύκολα να καταλάβεις το γιατί ο “νομοθέτης” μειώνει την τιμή, ώστε να παίξει μπάλα εκ του ασφαλούς και να μην βρεθεί ποτέ “εκτεθειμένος”.
Το να κατασκευάσουμε ποιοτικότερα οδοστρώματα, εννοείται ότι δεν υφίσταται καν ούτε σαν ιδέα…
I don't care cause I m not the best! There are many worse...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.