Με βάση τα όσα γνωρίζω, από φίλους που διαθέτουν τροχόσπιτο, αλλά και προσωπικές γνώσεις – εμπειρίες, θα αναφέρω (συνοπτικά) τα εξής:
1. Η ηλικία, η φυσική – οικογενειακή – οικονομική κατάσταση και οι φιλοσοφίες - προτεραιότητες του καθενός, συμβάλουν άμεσα στην τελική επιλογή του
τρόπου camping.
Συνεπώς, θεωρώ “παρακινδυνευμένο” το να συμβουλέψω οποιονδήποτε για τον τρόπο, εάν δεν είναι (σχεδόν) συνομήλικός μου και “κολλητός” μου (άρα να τον ξέρω “σαν την τσέπη μου”).
Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, για να επιβεβαιώνουν (όμως) τον κανόνα…
2. Οι “σκηνάδες” με τους “τροχοσπιτάδες”, ακόμη και εάν διακρίνονται για την ίδια ηλικία και φυσική – οικογενειακή – οικονομική κατάσταση, έχουν
παντελώς διαφορετικές φιλοσοφίες – προτεραιότητες.
Συνεπώς, θεωρώ ότι ο οποιοσδήποτε, ο οποίος έχει αποφασίσει να ξοδέψει ένα σεβαστό ποσό (ιδίως στις μέρες μας) προς αγορά τροχόσπιτου, έχει αναμφισβήτητα
απορρίψει παντελώς την (αναμφίβολα πολύ πιο οικονομική) επιλογή της σκηνής (για τους δικούς του λόγους)…
3.
Το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, προσφέρεται κυρίως για το ταξίδι και λιγότερο για τον προορισμό.
Παράδειγμα: Προορισμός μου η Ισπανία, αλλά στόχος μου το ταξίδι. Συνεπώς, χρησιμοποιώ το αυτοκινούμενο κυρίως ως ένα οικονομικό μέσο
ενδιάμεσων διαμονών.
4.
Το ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο, προσφέρεται κυρίως για τον προορισμό και λιγότερο για το ταξίδι.
Παράδειγμα: Προορισμός μου κάποιο camping της Χαλκιδικής, αλλά στόχος μου ο γύρος (με το αυτοκίνητο) της Χαλκιδικής. Συνεπώς, χρησιμοποιώ το ρυμουλκούμενο κυρίως ως ένα οικονομικό μέσο
βασικής διαμονής.
5.
Το θέμα δεν είναι πως αποκτάς το οτιδήποτε, αλλά πως το συντηρείς. Και η συντήρηση, δεν περιλαμβάνει μόνον τα όποια κοστολόγια τεχνικής συντήρησης, αλλά και τους όποιους φόρους (στην Ελλάδα ζούμε…).
Επίσης, ένα οποιοδήποτε ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο “επιβαρύνει” και το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, με ότι αυτό κοστολογιακά συνεπάγεται.
Παράδειγμα: Ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο που δεν ρυμουλκεί, δεν αλλάζει τακάκια ή λάστιχα όσο ένα που ρυμουλκεί.
6. Εφόσον έχουμε
ξεκαθαρίσει απόλυτα τα: #3, #4 και #5, από κει και πέρα
όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Και για να τα ξεκαθαρίσουμε, ρωτάμε
και αυτούς που έχουν
και (κυρίως) αυτούς (ιδιώτες μόνο) που τα πουλάνε.
Διότι, εάν μπεις σε sites μεταχειρισμένων, αρχίσεις και παίρνεις τηλέφωνα, ξεκαθαρίζεις εξ αρχής ότι
δεν ενδιαφέρεσαι για μεταχειρισμένο, τότε (και μόνον τότε) η γλώσσα του ιδιοκτήτη αρχίζει να “λύνεται” και σου αναφέρει ένα
κατεβατό από δυσχέρειες - αδυναμίες – προβλήματα, τεχνικής ή οικονομικής φύσεως, αναλόγως το μοντέλο, το μέγεθος, κ.α.
Και τότε ανακαλύπτεις την αλήθεια και τότε συνειδητοποιείς
εάν και πόσο επιδέξιο &ώλο έχεις, ώστε να φορέσεις και το ανάλογο μεταξωτό βρακί!
Διότι, εάν δεν την ανακαλύψεις προκαταβολικά, ίσως να είσαι ο επόμενος που θα πάρουν τηλέφωνο για πληροφόρηση...