Σε καποια οργανωμενα καμπιγκ ενοικιαζονται σκηνες. Μηπως ειναι καλυτερη λυση αυτη για καποιον που δεν εχει μεταφορικο μεσο; Μαλιστα σε ενα καμπιγκ που επισκεφθηκα περσι παρατηρησα οτι ειχαν τις ενοικιαζομενες σκηνες στημενες κατω απο δεντρα ενω οι χωροι που σου εδιναν για να στησεις ηταν αναμεσα σε καλαμιες χωρις σκια, ρπανω σε τσιμεντο.