Καλησπέρα σε όλους ,
Στα Δωδεκάνησα υπήρχαν κάποια τέλεια κάμπινγκ στη Ρόδο ,στην Κω ,στην Πάτμο επίσης ,τώρα έχει μείνει μόνο ένα πολύ καλό Αστυπάλαια, στη Λέρο έκλεισε και αυτό ... Το κόστος μεταφοράς και διαμονής στα Δωδεκάνησα είναι τόσο μεγάλο για τον Έλληνα που αυτά τα νησιά έχουν πολύ λίγους Έλληνες τουρίστες πια.. .Ξέρει κανείς γιατί στα Δωδεκάνησα δεν επενδύουν στα κάμπινγκ;Υπάρχουν λόγοι συγκεκριμένοι μήπως ; Ευχαριστώ και καλό καλοκαίρι σε όλους 🌟