Κάνω camping σε παραλίες. Μετά από κάθε camping (έστω και 2 ημερών) στήνω τη σκηνή και την πλένω. Εχει τύχει να μην την πλύνω καθόλου αν πχ μετά από 2 εβδομάδες έχω κανονίσει πάλι εξόρμηση.
Έχει νόημα αυτό; Περισσότερο ρωτάω από άποψη αλάτων μιας και όπως είπα κατασκηνώνω δίπλα σε θάλασσα.
Έχω μια campus jakarta.