Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Uncle George έγραψε: Για την "ιστορία" και μόνον...
- Θέλεις να ασχοληθείς με το εμπόριο (στην συγκεκριμένη περίπτωση με είδη outdoor), αλλά το κεφάλαιό σου είναι (καλώς ή κακώς) περιορισμένο.
- "Χτυπάς" την πόρτα (για παράδειγμα) της OASA (Robens, Outwell, Easy Camp) και σου λένε: "Ok, αλλά για να πάρεις μία πολύ καλή έκπτωση (και κατ' επέκταση να βγεις ανταγωνιστικά στην αγορά), θα πρέπει να ξεκινήσεις με μια παραγγελία κόστους α, να πιάσεις το στόχο β μέχρι τέλος του χρόνου και φυσικά για να παραγγείλεις οτιδήποτε ο απαράβατος όρος είναι Payment in Advance "...
- Αντιλαμβάνεσαι την όποια δυσκολία, αλλά και το ελάχιστο κέρδος, το οποίο σου αφήνει η όποια "επώνυμη" συνεργασία...
- Ξεχνάς, λοιπόν, οτιδήποτε "επώνυμο" και στρέφεσαι σε (ουσιαστικά) no-name κατασκευαστές - προμηθευτές. Εκεί τα πράγματα - όροι είναι πολύ πιο απλά και φυσικά το κέρδος σεβαστό...
Μέχρι εδώ, τίποτε το παράλογο, τίποτε το κατακριτέο! Αλλά...
- Έχεις την αυτογνωσία (αποκλείεται να μην ξέρεις τι πουλάς, εν σχέσει με το τι παίζει στην αγορά). Άρα, ξέρεις προκαταβολικά και ότι αυτό που εμπορεύεσαι είναι no-name και ότι το πουλάς ακριβά (γιατί επέλεξες να πουλάς 10 και να βγάζεις 1000)...
- Παρ' όλα αυτά, στην "προώθηση", το πας εκ του πονηρού. Κοτσάρεις, λοιπόν, τζάμπα και στον πλέον "κατάλληλο" ιστοχώρο την ατάκα σου: "...στις καλύτερες τιμές της αγοράς" και φυσικά το link του e-shop...
- Αποτέλεσμα? Ο Τυχαίος, θα κάνει κλικ. Ο Ψαγμένος θα κάνει κλικ και μετά θα σε "στολίσει". Ο Περίεργος, θα κάνει κλικ για να δει γιατί σε "στόλισαν". Ο Δίκαιος, θα κάνει κλικ για να δει εάν είχε δίκιο ο Ψαγμένος που σε στόλισε. Ο Τυχαίος θα ξανακάνει κλικ, γιατί το θέμα πήρε πλέον διάσταση. And so the story goes...
- Αποτέλεσμα, του αποτελέσματος? Εσύ τα κλικ σου τα πήρες (εκ του πονηρού), η επισκεψιμότητα στο e-shop σου ανεβαίνει, η Google σε "ανεβάζει" στο Ranking, ενώ οι υπόλοιποι (τυχαίοι, ψαγμένοι, δίκαιοι, περίεργοι, κ.α.) συνεχίζουν να απορούν - συζητούν - τσακώνονται, δουλεύοντας (χωρίς να το ξέρουν) για εσένα! Και εάν αυτοί δεν αγοράσουν, θα βρεθούν κάποιοι άλλοι που θα βρουν το e-shop σου μέσω Google (και χωρίς να έχουν διαβάσει τα όποια σχόλια του forum) και θα αγοράσουν...
Καλή η ιστορία μου? Καλή, το ξέρω, αλλά δεν είναι ιστορία, είναι η πραγματικότητα...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Uncle George έγραψε: Δεν είναι θέμα κουράγιου Africaptan! Είναι θέμα αφύπνισης προς τους γνωρίζοντες και ενημέρωσης προς τους μη γνωρίζοντες....
Διότι (δυστυχώς) εξαιτίας αυτής της (υποτιθέμενης) "έλλειψης κουράγιου", πολλοί (πλέον) έχουν πάρει φόρα σε οποιονδήποτε κοινωνικό τομέα, με άκρως αρνητικά αποτελέσματα, τα οποία όχι μόνον τα βλέπουμε, αλλά και τα "γευόμαστε" καθημερινά...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Today 1627
Yesterday 4618
Week 36709
Month 123181
All 4230741
Αυτή τη στιγμή online 316 επισκέπτες και κανένα μέλος
Today 1627
Yesterday 4618
Week 36709
Month 123181
All 4230741
Αυτή τη στιγμή online 316 επισκέπτες και κανένα μέλος