Λεπτομέρειες αξιολόγησης

3.9 22 0.5
ΚΟΡΙΝΘΙΑ 44011
Αξιόλογο
Γενική βαθμολογία
 
4.5
Σκιά
 
4.0
Καθαριότητα
 
4.5
Παροχές
 
4.5
Τοποθεσία
 
5.0
Μόλις γύρισα απο το κάμπινγκ, ήταν η δεύτερη φορά που πήγα στο συγκεκριμένο μέρος με το αγόρι μου και μας άρεσε αρκετά. Η πρώτη ήταν το τρίημερο του Αγίου Πνεύματος και η δεύτερη μόλις και σίγουρα θα ξαναπάω από Σεπτέβρη και πάλι. Ισχύει η έκπτωση 20% που προαναφέρθηκε και απ'οτι κατάλαβα το κάνουν για όλους,15ευρώ κόστιζε η βραδιά. Αν και σχετικά γεμάτο χθές, ευτυχώς οι τουαλέτες ήταν σε καλή κατάσταση με την ευγενική ξένη καθαρίστρια να την πετυχαίνω επι έργω κάθε φορά που έμπαινα στα κτίρια. Παραλία αρκετά καλή με πετραδάκι μα θα ΕΠΡΕΠΕ να υπήρχε μια καφετέρια εκεί να πιούμε ένα καφε ρε αδερφέ!!! Η δική μας θέση είχε αρκετή σκιά ενώ κάποιες που έβλεπα όχι και τόσο.Το ευχάριστο σόκ ήρθε στο Μίνι Μάρκετ με τις χαμηλές τιμές και το σοκ που αγόρασα 1,80 το red bull όταν στην Αθήνα το αγοράζω 2,30-2,50!Μήπως να πάρω κανα καφάσι; χαχαχα Σε γενικές γραμμές αρκετά καλό κάμπινγκ,σίγουρα θα το πρότεινα σε ανθρώπους που προτιμούν χαλάρωση σε λογικά πάντα πλαίσια. Και με εύκολη πρόσβαση.Στα συν το δωρεάν ασύρματο γρήγορο δίκτυο,στα μείον ότι δε πιάνει παντού.
Αναφέρετε αυτή την αξιολόγηση Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση; 0 0

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Πρόσφατα στο Forum

Online E-Campers

Today 581

Yesterday 3582

Week 8186

Month 36291

All 17593668

Αυτή τη στιγμή online 60 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ακολουθήστε το E-Camping στο Facebook

Μη χάνετε τίποτα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του E-Camping.gr

 

Αναζήτηση Βρες ό,τι ψάχνεις!

π.χ. Νάξος, paradise κλπ
π.χ. στήσιμο σκηνής κλπ
 

Today 581

Yesterday 3582

Week 8186

Month 36291

All 17593668

Αυτή τη στιγμή online 60 επισκέπτες και κανένα μέλος

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

No Internet Connection