Η τοποθεσία σε αποζημιώνει για όλα τα υπόλοιπα.
Οι υποδομές είναι παλιές όπως στην πλειοψηφία των κάμπινγκ.
Η κουζίνα μικρή και όχι ιδιαίτερα καθαρή.
Το μπαράκι συμπαθητικότατο.
Αλλα η θάλασσα και η αμμουδιά δεν μπορουν παρά να το φέρνουν στις πρώτες θέσεις.