Στο εν λόγο camping για πρώτη φορά στα χρονικά ως κατασκηνωτής με αντιμετώπισαν με αγένεια, λεκτική επίθεση, για κάτι που υπεύθυνοι είναι οι ιδιοκτήτες.
Ήμαστε ομάδα κατασκηνωτών και πριν οργανώσουμε το ταξίδι μας, είχαμε πάρει πληροφορίες και τιμές για κάθε camping που θα κατασκηνώναμε.
Για το Kalamaki είχαμε πάρει τιμές τηλεφωνικά για σκηνή και ενήλικα καθώς και ρεύμα(παρέχεται δωρεάν).
Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε χρέωση στο ζεστό νερό των ντουζ.
Κατά την άφιξη μας, δεν μας ενημέρωσαν και πάλι για την συνθήκη του ζεστού νερού. Κατασκηνώσαμε και όταν αποφασίσαμε να κάνουμε χρήση των ντουζ, τότε διαπιστώσαμε ότι κάτι συμβαίνει.
Έπρεπε να πάρουμε SmartKey για το οποίο έδινες 10,00€ εγγύση, κίνητρο για να μην το χάσεις και να το φορτίσεις για να κάνεις μπάνιο. Το κόστος μικρό για ένα ντουζ 0,30€ για 6 λεπτά. Τι συμβαίνει όμως όταν μένεις 1 μήνα με τετραμελή οικογένεια και 2 ντουζ την ημέρα;;; Προκύπτει ένα ποσό για το οποίο δεν εκδίδεται κανένα παραστατικό παρά μόνο ρίχνεις ευρώ σε μηχάνημα το οποίο δεν επιστρέφει ούτε ρέστα.
Το κάναμε θέμα, διότι δεν είχαμε καμία ενημέρωση για την επιπλέον επιβάρυνση, ήταν προσβλητικοί και μας ενημέρωσαν πως όλα τα camping της περιοχής δουλεύουν κατά αυτό τον τρόπο.
Σαφώς το φορολογικό ατόπημα που επισημάναμε, δεν τους πτόησε διότι τα λεφτά δεν τα πέρνουν οι ιδιοκτήτες, αλλά ο άνθρωπος που έχει εγκαταστήσει το μηχάνημα.....στην τελική έκδοση της απόδειξης από το camping δεν μπήκε το ποσό που κατανάλωσε η ομάδα για τα ντουζ.
Μας έκαναν όμως εκπληκτική έκπτωση, την οποία δεν λαμβάνω υπόψη.